Hallo allemaal, Ik ben ruim 27 weken zwanger en heb al weken last van onrustige benen in bed. Ik krijg zo nu en dan enorme kramp in mijn kuiten, maar dat is nog niks vergeleken met de irritatie die ik de hele nacht door voel. Ik heb last van mijn scheenbenen, enkels en soms straalt het zelfs door naar mijn heupen. Ik lige de hele nacht te draaien en moet er meerdere malen per nacht uit omdat ik het niet uithoudt. De situatie is niet meer uit te houden, omdat ik ook nog gewoon moet werken. De baby wordt er ook onrustig door, want elke keer dat ik draai pf uit bed moet, is hij/zij ook weer actief. Hierdoor val ik dan weer niet goed in slaap en het is onderhand zo dat we elkaar wakker houden 's nachts! Ik lig met mijn benen omhoog en met allemaal kussens tussen mijn benen. Ik heb al Venadoron van Weleda geprobeerd. Dit werkte in het begin, maar nu ben ik er immuum voor geworden. Ik krijg ook elke avond een massage van mijn man met Arnica van Weleda, maar niks lijkt echt te helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien wel dé gouden tip? Dat zou echt geweldig zijn!
Dit komt heel vaak ter sprake - heb je de zoekfunctie geprobeerd? http://www.zwangerschapspagina.nl/resul ... 3A11&hl=nl Sterkte ermee