Hoihoi, ik ben 14 weken geleden bevallen van een prachtige zoon. Nu heb ik een vermoeden weer zwanger te zijn, heb dezelfde klachten als de vorige keer. Mijn vraag, Dit is dan enorm welkom maar kan dit kwaad zo snel na de vorige bevalling. Ben natuurlijk en zonder complicaties bevallen, wel ingeknipt. vriendelijke groet en alvast bedankt!
hoi, het kan geen kwaad nee. Het is wel zwaar voor je lichaam en voor je gezinsleven. Neem voldoende rust en neem zwangerschapsmultivitaminen. Heb je al een test gedaan? Mirjam
Nee nog geen gelegenheid gehad er een te kopen, ben echt erg moe, misselijk, steken in borsten en afkeer van vet eten. Morgen maar even een testje halen. ben erg benieuwd. Neem zwangerschapsvitaminen ja. had nog een restant van de zwangerschap over. En voor de zekerheid geen wijntje en rauw vlees natuurlijk. Ik laat t nog even weten goed? in ieder geval bedankt voor je antwoord.
nou de test was negatief hoor, stiekem wel opgelucht omdat we eerst nog even volop van de kleine willen genieten. maar nu weet ik iig dat het lichamelijk geen kwaad kan. bedankt!