Krampen week na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stix, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een kleine week geleden ovulatie gehad en vandaag flinke krampen (niet continu) in mijn onderbuik. Zou het een innesteling kunnen zijn? Ik kan mezelf natuurlijk ook erg gek maken. Voelden jullie de innesteling?

2. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

ik zit nu 6 dagen na ovulatie en heb ook krampjes in mijn onderbuik. Het lijkt net of er een menstruatie aan zit te komen. Ook pijn in me onderrug.

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik zit nu op 11 dpo en heb ook die krampjes vanaf 6 dpo dus wie weet ;)

Had zaterdag (9dpo) voor het eerst last van mijn onderrug.

Spannend he dames!
    Wanneer is jullie NOD?

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had precies hetzelfde vanaf een paar dagen na ei. En nu 1 dag voor nod voel ik helemaal niks meer behalve m'n boobies die doen echt veel pijn! Heel spannend!

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spanend Shart! Wanneer ga je testen?

6. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hier dus hetzelfde...al een week menstruatiekramp. Mijn nod kan binnen morgen tm vrijdag zijn

7. DanielleJ

zo spannend allemaal...
    ik heb mijn nod de 18de dus moet nog even geduld hebben
    ik begin wel momenten te krijgen dat mijn borsten gevoelig zijn...soms lichte steekjes...

8. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin me steeds zwangerder te voelen door die krampen :)
    Ik test vrijdag!

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ow spannend Stix!! Ik hoop het voor je!

10. DanielleJ

hoop het zo voor
    we duimen voor je!

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Het is zo spannend allemaal. Maar vergeet niet dat zwangerschapsklachten veel op mentruatieklachten lijken. En ons lichaam houdt ons vaak voor de gek, Ik was 2 maanden op rij ervan overtuigd dat ik zwanger was, en iedere keer draaide het op een teleurstelling uit. Eén maand van eissprong tot NOD voortdurend steekjes en krampjes in mn buik. en is de andere maand zelfs ochtendmisselijkheid.
    Ik wil jullie niet van een roze wolk afduwen hoor. Maar als je denkt dat je zwanger bent en je wordt dan uiteindelijk toch ongesteld, dan is de teleurstelling des te groter.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het afwachten. En uiteraard duim ik voor jullie... dat we binnenkort allemaal een posi test in handen hebben!

12. DanielleJ

ja ik weet het hoor, ze lijken zo op elkaar. Was het maar anders maar helaas. Je haalt je allemaal dingen in je hoofd, ook omdat we het zooooo graag willen. Het enige wat je kunt doen is afwachten, een positieve test in handen krijgen en doorgaan als dit niet zo is.
    Een klein beetje hopen mag altijd toch> alleen oppassen dat het niet teveel is want dan krijg je zo harde klap als het niet zo is

veel succes meiden!!!

13. DanielleJ

oja ik had gisteren bruine afscheiding...wat zou dit kunnen zijn_heb dat meestal als mijn menstruatie bijna klaar is. Kan je dit ook een week voor je verwachte menstruatie krijgen? of zou dit met een innestelingsbloeding te maken hebben>??

14. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb ook vanaf 6dpo tot 10dpo erge krampen gehad, dit ging ook gepaard met bruinverlies, krampen zijn opgehouden maar het bruinverlies is er nog steeds.. Het is even afwachten maar wel vaag hè!

15. DanielleJ

ja inderdaad zeker omdat ik de vorige maanden dat niet hebt gehad.

* zit geduldig op het wachtbankje*

16. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee danielle, lukt het met wachten?? Dat bruinverlies belooft bij mij nooit veel goeds, maar het kan ook bij een innesteling horen.
    Mijn krampen zijn er ook nog steeds en mn onderbuik voelt vol. Broek voelt vervelend op mn onderbuik. (Draag lage broeken) Wat duurt dat wachten lang he. Wisten we het maar gewoon...

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Shart...heb je ondertussen al getest?
    Ik gister...en met goed nieuws! Mijn krampjes hoorden echt bij de innesteling :)

18. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Vandaag getest, helaas negatief, vandaag of morgen is mijn nod ik denk niet dat de test nog positief wordt, nog geen bloed te bekennen.
    Alleen bruinverlies maar dat had ik ook toen ik zwanger was Maarja, nu wachten tot het doorbreekt.
    Samsie jij van harte gefeliciteerd, hoorde dus toch bij de innesteling! Ik had ook zo een idee maar denk dat het bij mij niet goed is ingenesteld.

19. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl wat balen zeg! Voelde het deze keer anders dan andere rondes?

Samsie wat super!!!! Gefeliciteerd!

Update hier: ik moet mezelf echt inhouden om niet te gaan testen. Ik voel me zo zwanger maar zie ook zo op tegen de mogelijke teleurstelling. ..

20. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Jaa het voelde anders als andere rondes maar paar dagen voor nod verdween het gevoel weer en waren mijn borsten bijv ook niet meer pijnlijk gespannen.

Deel Deze Pagina