ik heb afgelopen zaterdag mn ei gehad, heb vanaf maandag al last van een weeig gevoel in me onderbuik, en krijg af en toe een vlaag van misselijkheid. Me borsten voel ik helemaal niet terwijl ik die normaal altijd voel zo'n twee weken voor in ongesteld moet worden. Ik hoop zo erg dat het raak is, maar me lichaam kan me natuurlijk ook in de maling nemen. iemand enig idee vanaf wanneer ik kan testen?
Ik ken dat onzekere gevoel! Vervelend he? Terwijl ik achteraf wel al dondersgoed wist dat dit anders was Ik ben dpo gaan tellen en las dat de meeste mensen na 11 a 12 dpo wel postief testen, maar verschilt natuurlijk per persoon! 14-16 dagen dpo zou volgens mij hoe dan ook wel duidelijk moeten zijn...maarja...ik ben geen expert he? Kijk anders eens op www.countdownpregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12 Hier kan je per dpo kijken naar kwaaltjes etc.
ik krijg op die site alleen een witte pagina. Maar ik begrijp hier dus uit dat je binnen 1 maand zwanger bent? wat geweldig, gefeliciteerd. Hoop ook echt dat het bij mij zo is. Bij elk kwaaltje denk ik zal dit wat zijn? maar ik denk dat iedereen daar wel last van heeft die graag zwanger wil worden. maar ik zit nu nog maar 5 dagen na eisprong, zou je dan echt al wat kunnen voelen?
Nog een keer proberen dan Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Ja ik ben idd in de eerste ronde zwanger geraakt! Ongelofelijk genoeg...had het helemaal nog niet verwacht! Zo bijzonder. Maar ook doodeng. Juist omdat het zo snel raak is en je zoveel leest over wat er mis kan gaan zo vroeg in de zwangerschap! Kwartje is bij mij nog niet helemaal gevallen geloof ik Ik begon 6/7 dpo de eerste gekke dingen te ontdekken...maar verschilt van persoon tot persoon geloof ik. Dus wie weet?
Spannend! En gefeliciteerd Samsie! Ik heb ook twee dagen wat krampen gehad/zeurderig gevoel. Vandaag dag 29 Vd cyclus maar heb normaal gesproken cyclus van rond de 32 dagen ofzo dus kan gewoon nog komen die menstruatie. Hebben NL ook niet zoveel geklust speciaal rond m'n vruchtbare dagen omdat we er nog niet zo op gefocust zijn. Krampjes zijn sinds vandaag weer weg en had gisterochtend tijdens de sex een hele klodder dunne witte afscheiding? Spierwit en dun was het, en veel..! nog nooit eerder gezien maar zal gewoon afscheiding zijn geweest denk ik!
Gefeliciteerd samsie!! Jullie verhalen lijken de mijne wel!! Maandagochtend vroeg eisprong gevoeld, en nu steeds steken in me liezen en gevoel van spierpijn in me bovenbenen. Vanmorgen beetje weeïg. Laatst de syptomen opgezocht van me eerste zwangerschap en laat dat precies het zelfde zijn!! Toen ik straks naar de wc ging had ik roze afscheiding (sorry hihi )!! Me nod is 21 september.
dat is spannend, vooral omdat je dezelfde symptomen hebt, ik ben bang dat ik me teveel focus op de symptomen en daardoor van alles voel, moet ik eigenljk niet doen want als het niet zo is heb ik een grote teleurstelling.
Spannend bij iedereen zeg! Ik dus ook al week menstruatie krampen had vorige week ook erg gevoelige borsten dat is nu weer weg. Vraag me zo af of die gevoelens iets betekenen... Mag woensdag testen!
Mijn menstruatie is doorgebroken, wellicht was er wel wat "aan de hand" maar is het niet blijven plakken helaas