Goedemorgen dames, Ik heb een vraagje, hoe groot is de kans dat je cyclus weer normaal is na je miskraam of is dat standaard meteen anders na een miskraam of hoeft dat niet altijd? Ik heb nu 10 dagen geleden een vroege miskraam gehad en meestal klusten we tussen de 10 en 12 dagen na de 1e dag van mijn laatste menstruatie maar aangezien ik een miskraam heb gehad en mijn vk zegt dat ik dit niet als een menstruatie moet zien!? Hoe moet ik het dan zien? Ik ben ook met ov testen bezig en had gisteren een iets lichter streepje dan dedag ervoor? Vandaag niet getest ga morgen weer testen aangezien het streepje licht was.. Alhoewel ik vanmiddag wel een testje tegen aan kan gooien (heb nu teveel thee gedronken). Diane
Mijn cyclussen zaten ongeveer rond de 25 a 26 dagen, de ronde na mijn vroege miskraam was mijn cyclus 29 dagen (dag 1, dag van de miskraam). Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders.
Mijn cyclus was drie dagen later. Mert ovu testen mn eisprong gevonden en die was 3 dagen later dan de keer ervoor. De rondes daarvoor niet gebruikt touwens
Na de 1e vroege miskraam was mijn cyclus 28 dagen, daarna mk met 6 weken en cyclus daarna van 34 dagen, werd een vroege miskraam en nu waarschijnlijk een cyclus van 27 dagen.
Ok heb na de mk van maart ook gelijk weer een eisprong gehad, 27 dgn na de start van de MK netjes ongi geworden ook. Bij mij wisselt het sterk...
M'n cyclus na m'n ma en curretage werd verlengd met 5 dgn. De cyclus waar ik nu in zit (ook na mk), is verschoven met ongeveer 4. Moet wel zeggen dat ik deze cyclus clomid heb geslikt en pregnyl heb moeten spuiten voor m'n eisprong. De vorige keer na de ma geen medicatie (hormonen) geslikt.