goedenacht, ik zat de hele tijd te twijfelen van zal ik het hier opzetten ja of nee, toch maar wel doen! wij zijn ook aan de slag voor een beeb! over een paar dagen moet ik ongi worden. in sept gestopt met de pil..3 maanden niet meer ongi geweest tot dec. en daarna weer gwn ongi gelukkig. ik heb nu van t volgende last : -zere tepels -steekjes linksonder me buik, soms rechts of int midden -bokchagerijnig! loop alles af te katten -met plassen dan ben ik net klaar en krijg ik rare steekjes in me onderbuik in t midden net boven me ***. -witte afscheiding best veel. voor de rest veel jeuk aan me borsten dat was t! herkent iemand dit en was t toen raak? ik weet dat t bij iedereen anders is maar ben zo benieuwd! gr
Ik had juist helemaal geen symptonen toen het "raak" was. Mijn vriend dacht wel dat ik zwanger was omdat ik een beetje wispelturig was, maar zelf had ik dat niet door. veel succes en ik hoop het voor je
ik w8 nog paar dagen denk. want vorige keer hadk BIJNA t zelfde en werdk 3 maanden niet ongi wegens ontpillen. miss. dat dat nu nog bezig is drm w8 k nog maar ff af.. voor k valse hoop heb! maar k laat het weten uiteraard.
trouwens, moet ook steeds plassen terwijl ik dan nog niet eens wat gedronken heb! en de steekjes gaan nu me hele buik door ook bij me ribben daar boven in.