DE tip tegen ochtendmisselijkheid!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jade11, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik heb vd week al in een ander topic geplaatst dat ik ze ging bestellen, maar heb ze nu:

de sea-band.

Buysen de Gezondheidswinkel: de originele Sea-Band armband tegen reisziekte en misselijkheid

hij is niet goedkoop (13.60) maar zeker de moeite waard. verkrijgbaar bij de apotheek, mijn apotheker zei dat het zo goed is dat hij vanaf nu definitief in het assortiment zit.

heb ze nu de hele ochtend om, en geen spoortje misselijkheid te bekennen. ook heerlijk om alleen naar de wc te gaan vanwege mijn blaas, niet vanwege mijn maag!

zitten geen bijwerkingen bij, gaat dmv accupresure, en is zelfs geschikt voor kinderen.
    er staat op de site hierboven tegen reisziekte, op mijn doosje (blauw ipv wit) staat ook tegen zwangerschaps misselijkheid.

nu nog caffeine vrije red bull, en ik blijf voor altijd zwanger!

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb ze van mijn man gekregen en ze hebben mij even geholpen (was toen zo'n 6/7 weken zwanger). Toen de misselijkheid erger werd hielpen ze niet meer helaas...
    Kreeg overigens wel veel nieuwsgierige blikken van collega's: wat heb jij nou om? Dat is toch tegen misselijkheid... Toen wilde ik nog niet vertellen dat ik zwanger was dus ik ging er maar niet teveel op in.:)

Deel Deze Pagina