Haj meiden de titel zegt het al,, Over 10 dagen ben ik uitgerekend. en het rommelt echt al bijna 2 wkn flink het zet niet door.. maar nu komt er dus ook nog eens bij dat mijn dochtertje van bijna 2 jaar. ziek is .. ze is gelukkig niet onwijs ziek maar heeft wel hoge koorts.. en is hangerig niet lekker en snottert flink kan dit een probleem zijn voor mij?. Of de baby?.. Als ik nu zou bevallen..Ik vind het toch allemaal een beetje eng nu :S..
Nee hoor, doe gewoon rustig aan (alsof je iets anders kunt ) en je meisje knapt wel op. Hoop dat je snel mag bevallen, veel succes alvast en natuurlijk wens ik je een mooie bevalling toe!
Okaj .. Ik dacht namelijk dat het voor de baby gevaarlijk kon zijn... met betrekking tot de besmettelijkheid van virussen ofso?, Niet dat demy hem straks aansteekt
Nee hoor. Gewoon zorgen dat je dochtertje straks niet de hele tijd bovenop de baby zit en zelf (en anderen) goed handen wassen!
Wat wilde je hier aan doen? Toen ik aan het bevallen was lag mijn dochtertje met 40 graden koorts op bed/bank. Na twee dagen ziekenhuis mocht ik naar huis, zij was toen iets opgeknapt en kon haar broertje toen pas zien. We hebben haar de eerste dagen wel iets weggehouden bij de kleine, maar toch ook even op schoot laten houden enz. Ze was 4 jaar en je moet toch ook een band opbouwen met je broertje na een (hele vervelende) zwangerschap.
Als het iets is wat een baby niet moet krijgen zou ik toch de baby niet op schoot zetten. Bijvoorbeeld waterpokken of een koortslip kunnen erg gevaarlijk zijn voor de baby. Ook griep wil je toch echt niet dat een baby het oploopt. We hadden ooit een kindje op het kinderdagverblijf wat een zusje had gekregen en toe kreeg ze zelf waterpokken. Ze hebben toe oma ingeschakelt om voor haar te zorgen, zo zielig, maar het was even niet anders. Beterschap voor je dochter en laat de baby gewoon nog even zitten hoor, dan is ze misschien net weer opgeknapt
Dank je wel voro je berichtje ja hopelijk blijft de baby nog even zitten... en is demy al weer aan de beterhand als hij geboren wordt. het gaat vandaag al iets beter gelukkig alleen nu is manlief ziek ..