All: ik wil jullie even wijzen op mijn bericht onder mijn banner. Het is zeer belangrijk voor vrouwen die zo graag zwanger willen worden, maar waarbij dit niet lukt doordat zij bijvoorbeeld geen eisprong hebben/krijgen. Moeders voor Moeders, maakt van de opgeslagen urine met het zwangerschapshormoon HCG een medicijn, waardoor vrouwen WEL zwanger kunnen worden. Echter doen weinig vrouwen dit, omdat het te veel moeite is en ook omdat zij er gewoon niet bij stil staan. 15% van de zwangere vrouwen steunt Moeders voor Moeders Dat is (vind ik) BAR WEINIG. Dus meiden help waar je helpen kan. Je maakt er zo veel mensen blij mee. Google naar Moeders voor Moeders of klik de banner aan op deze site en meldt je aan! Én ook niet onbelangrijk, geef het aan elkaar door! Bedankt voor het lezen en nog meer bedankt als je je hebt opgegeven
Ik heb ook meegedaan tot week 14 tot ik erachter kwam dat mijn urine ook gebruikt wordt voor dikkertjes die willen afvallen...nou is dit mij van te voren niet verteld en ben dus ook direct gestopt met MVM....voelde me echt belazerd... Maar hoop dat MVM hun beleid aanpast en zorgt dat de urine alleen terecht komt daar waar ECHT nodig is! Bij de vrouwen die hulp nodig hebben met ZWANGER worden nit met AFVALLEN. Maar goed dat je bewustzijn ervan maakt hoor!
Ik wou dat ik mee kon doen...maar door medicijngebruik mag het niet...baal hier best van!:x Hoop dat veel meiden meedoen met moeders voor moeders! x
ik heb me 2x opgegeven in het begin van de zwangerschap maar heb er nooit iets van gehoord. Dus zullen ze het wel niet nodig gehad hebben toch..
Even een reactie op Aura. Op de site van moeders voor moeders staat het volgende hierover: "hCG heeft een aantal indicaties: Bij vrouwen: ovulatie-inductie voor in vivo-fertilisatie en gecontroleerde ovariële hyperstimulatie voor in-vitrofertilisatie. Bij mannen: stimulatie van testosterone-productie bij mannen die uit zichzelf te weinig hormoon produceren om zaadcellen aan te maken. Bij jongens: cryptorchisme niet ingedaalde zaadballen (ter voorkoming van onvruchtbaarheid op latere leeftijd). Afslanken is GEEN indicatie voor de toediening van het hCG-hormoon. Er is geen medisch wetenschappelijke ondersteuning beschikbaar om te stellen dat het hCG-hormoon als afslankmiddel werkzaam zou zijn. Het gebruik van het hCG-hormoon buiten de officiële indicaties wordt dan ook ten sterkste afgeraden, en zowel door Moeders voor Moeders als Organon/MSD actief ontmoedigd. Gelukkig wordt maar een zeer gering percentage van het hCG-hormoon door artsen oneigenlijk voorgeschreven ten behoeve van het afslanken. Het merendeel wordt door artsen gebruikt om vrouwen en mannen te helpen die verminderd vruchtbaar zijn. Dat is gelukkig voor veel zwangeren dan ook de belangrijkste motivatie om mee te doen met Moeders voor Moeders. " Ik zou het erg jammer vinden als jouw reactie hier andere vrouwen er van weerhoudt om mee te doen aan MvM. Er zijn helaas heel veel mensen die Pregnyl KEIHARD NODIG hebben om een kans te hebben op een zwangerschap. Dat een paar idiote artsen dit mogelijk voorschrijven voor een ander doeleinde, zou geen reden moeten zijn om die vrouwen (en hun mannen) dit geweldige medicijn te ontnemen!
Goede actie van je, zijvandehoek.... Ik ben 1 van de gelukkigen die zwanger is geworden mbv Pregnyl (het medicijn van moeders voor moeders)... Natuurlijk doe ik zelf hier ook aan mee.... dus Meiden die nog niet mee doen... Meld je aan.. via de web-site kun je je aanmelden, je word dan terug gebeld door een medewerker van Moeders voor Moeders.. Hier de link: Welkom bij Moeders voor Moeders en voor diegene die nog twijfelen... je krijgt ook nog leuke kadootjes voor het meedoen... altijd leuk om iets te krijgen natuurlijk...
Dit schijnt te gebeuren, maar niet onder leiding van MvM! Dit vertellen zij er zelf bij, dat dit soort dingen kunnen gebeuren, maar zoals ik al zei, gaat dat niet uit van Moeders voor Moeders. Het is zelfs strafbaar, DUS als het wordt geconstateerd moet je het melden en dan worden zij aangepakt. Laat door deze rede a.u.b. niet de vrouwen zitten die oprecht deze medicijnen gebruiken. Dat zou zonde zijn nietwaar
Ik zou het erg jammer vinden als jouw reactie hier andere vrouwen er van weerhoudt om mee te doen aan MvM. Er zijn helaas heel veel mensen die Pregnyl KEIHARD NODIG hebben om een kans te hebben op een zwangerschap. Dat een paar idiote artsen dit mogelijk voorschrijven voor een ander doeleinde, zou geen reden moeten zijn om die vrouwen (en hun mannen) dit geweldige medicijn te ontnemen! Eens eens eens eens __________________
Damn, kan het niet in een gewoon lettertype/kleur? Ik kon helaas door medicijn gebruik hier niet aan meedoen.
ik ga meedoen vanaf morgen, morgen komen ze de flessen brengen. afgelopen dinsdag een mooie test, foto staat in mijn album
ik heb er ook aan meegedaan! Totaal 8 weken! en ben blij dat ik het gedaan heb, of ik help er andere vrouwen mee, of ik het spoel t door de wc,ja toch! liefss
Even praktisch: ik werk fulltime. Ik denk dat ik op een hele dag hooguit drie keer thuis plas. In het weekend natuurlijk wel iets vaker. Heeft het dan zin?
Ik heb paar weken aan meegedaan maar vanwege onregelmatige diensten, had ik er geen geduld meer voor!
Ja hoor, ik werk ook fulltime en doe ook mee aan moeders voor moeders. Alle beetjes helpen Ik merk dat ik 's avonds en vroeg in de ochtend de meeste urine produceer. Dus heb bijna iedere dag een volle fles. Volgende week vrijdag komen ze de flessen voor het laatst ophalen.
Ik heb helaas maar anderhalve week mee kunnen doen in verband met mijn miskraam maar de volgende keer doe ik weer mee. Iedere druppel helpt hoor!! er is per vrouw namenlijk een zwembad nodig. Dat het hcg voor andere doeleinden gebruikt word (een zeer klein percentage) staat gewoon in de folder dus niets geheimzinnig en had je gewoon zelf kunnen lezen. Vind dit echt geen reden om niet mee te doen. We doen het voor al die vrouwen die een steuntje in de rug nodig hebben. dat zijn er helaas veel te veel heb ik de laatste maanden gemerkt. gewoon meedoen dus!!
MvM heeft bij ons aangegeven dat het echt alleen voor medicatie wordt gebruikt voor vrouwen die zwanger willen raken. Het staat ook opgenomen in hun reglementen geloof ik. Liefs
ik doe ook trouw mee hoor deze keer en de vorige keer ook. is geen moeite toch om zo andere mensen te helpen
Ben zo blij met de positieve reacties. You go girls, elk beetje helpt. Oja, en ik heb deze bij verschillende topics geplaatst, omdat ik zoveel mogelijk mensen wil benaderen