Is er een kans dat ik zwanger ben?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Duckertje, Nov 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Beste verloskundigen,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....

Ik ben in april gestopt met de nuvaring, en heb toen volgende cyclussen gehad: 32-34-39-15-25-25-

Nu dacht ik dat ik 3 oktober ongesteld was, slijm met sliertjes bloed. 4 oktober was het roze bij afvegen en dit heeft een week geduurd..... Geen bloed in m'n verband te bespeuren... Wel op 1 dag, alleen 8 oktober leek ik "normaal" ongesteld.
    In deze week hebben we het onveilig gedaan, verder altijd met condoom.
    Een week later, op zaterdag heb ik volgens mij mijn ei gevoeld, nu dus drie weken geleden.

Ik heb nu al sinds anderhalve week heel erg veel buikpijn en ben aan het wachten tot er iets gebeurt....
    Tot nu toe helemaal niets, alleen een hoop buikpijn...

Wat denken jullie? Is 4 oktober de eerste dag geweest van m'n laatste menstruatie en vanaf wanneer zou ik kunnen testen?
    Of zou het toch ineens weer een cyclus zijn van 39 dagen?

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes, Duckertje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je bent duidelijk nog aan het ontpillen of ont-nuva-ringen. Je lichaam is nog niet helemaal in een eigen ritme gekomen. Je zou zwanger kunnen zijn, ik weet niet wanneer je eisprong is geweest.
    Had je toen je dacht dat je je eisprong voelde ook meer slijmverlies? Als je nu niet ongesteld wordt zou ik gewoon een keer test doen, wie weet.

Mirjam

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je cyclus is onregelmatig, ik denk dat de kans dat je zwanger bent klein is ook omdat je onbeschermde gemeenschap hebt gehad in je "menstruatie" week. Waarschijnlijk zit je nu in een langere cyclus. Houd het in de gaten, als je na je langste cyclus nog geen menstruatie hebt gehad kan je nog een test doen.

Imke

Share This Page