krampen..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door naampje, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Hoi meiden!

er moet ff iets van me af...

vannacht er onrustig geslapen.. veel wakker en dat komt doordat ik krampen had.. beetje rond mijn navel die hoogte.. en af en toe ging het lager.. soms ook richting mijn rug!
    Ben morgen 13 wkn zwanger en heb al meerdere goeie echo's gehad, afgeloopen dinsdag ook nog 1..
    maar toch twijfel ik..

nou moet ik zeggen heb gisteren voor het eerst sinds de hele zwangerschap koffie heb gedronken .. (misschien daardoor )
    en sorry voor het zo zeggen, maar als ik scheetjes liet leek het minder te worden :) erg onflateus maar sorry!

ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven omdat jullie dan het beste beeld hebben..

nu geen krampen meer.. maar af en toe een sterk/scherp geveol linksonderin beetje bij mn lies zeg maar..

of een baarmoeder die groeit?

heeft iemand dit ook meegemaakt of ervaring mee!!

please...?

liefs !

2. jubelteen

jubelteen Lid

11 aug 2010
    85
    0
    0
    Hoi Naampje,

Ik heb daar in het begin van mijn zwangerschap ook last van gehad. Veel steken en krampen in mijn buik. Volgens mijn verloskundige kwam het doordat de baarmoeder groeit en daardoor je darmen wat in de knel raken. Ook kan het zijn dat je banden wat aan het oprekken zijn wat af en toe een stekende pijn geeft. Je kan ook altijd je verloskundige bellen om dat soort vragen te stellen. Ze zijn er tenslotte om jou je zwangerschap door te begeleiden en kunnen goed uitleggen wat er allemaal veranderd in je lichaam.

Groetjes Jubelteen

Deel Deze Pagina