testosteron

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel1984, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    hey,

mijn man is fitness fanaat en wil sindskort testosteron pillen(testomax) nemen voor extra spiermassa enzo,... Nu blijkt dat je van die pillen volgende "bijwerkingen" hebben:
    - Toename van sex drive
    - Sterkere erecties
    - Grotere sperma productie
    - Krachtigere en grotere zaadlozing
    - Kortere 'hersteltijd' na een zaadlozing (je kan 'het' sneller nog een keer doen)

Wij zijn nu wel al een 8tal maanden aan het proberen om zwanger te raken, nu is mijn vraag of zo'n pillen slecht zijn voor de zaadcellen?

groetjes

angel

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Geen idee, maar volgens mij valt dit in de categorie Anabolen. Lijkt me sowieso niet goed voor je.

3. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Volgens mij ook.

Een andere bijwerking kan zijn: agressie.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet aan beginnen! Het is volgens mij gewoon troep.
    Als je je zorgen maakt over het niet zwanger worden, dan naar de huisarts. Als blijkt dat het aan de man ligt, dan kan de gyn misschien iets voorschrijven. Als het gezond was, dan nam iedereen het! ;)

5. Bella3

Bella3 Lid

24 okt 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi,

Laat hij er niet aan beginnen, mijn mannetje traint al jaren, en heeft ook soortgelijke pillen gebruikt, en ja, hij wilde wel twee keer per dag, zijn sex drive was optimaal, maar na anderhalf jaar proberen ben ik nog niet zwanger, hij is nu 3 maanden gestopt met troep gebruiken, ook met intensief trainen, nou.. zijn sex drive is nu naar NUL! das dus een bijverschijnsel van overmatig gebruiken van die pillen..want zijn eigen lichaam moet het nu weer gaan doen, a.s donderdag moeten wij zijn zwemmers wegbrengen, ik ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen..maar echt hoor, laat hij het niet doen..het is gewoon niet goed voor de zaad kwaliteit.. en het duurt zeker weer een maand of 3 voordat zijn eigen lichaam het testosteron weer gaan aanmaken..

veel succes
    bella

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Tjonge Bella!

Wat een verhaal!

Hoop voor je dat het snel lukt met zwanger worden!
    Zal voor jou....ons duimen oke!
    Zit jij ook ik de MMM? Is het jullie 1e?

Groetjes Marjo

7. Bella3

Bella3 Lid

24 okt 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi,

Nou ik heb al een zoon van ,16 jaar, maar dit word ons eerste kindje samen..dus waarschijnlijk ligt het probleem niet zozeer bij mij, alhoewel dat nog niet uitgesloten is.. ze gaan dus nu eerst zijn zaadjes checken, en ik heb een verwijsbrief gehad voor de gyn..dus..misschien heeft het met mijn leeftijd te maken..dat het sowiezo wat langer duurt..maar ze gaan ons beidde onderzoeken, ben dus heel erg benieuwd..hoop dat het met een beetje hulp wel gaat lukken,

groeten en jij ook succes

bella

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Volgens mij is 't dikke prut, zulke pillen. Nooit aan beginne, want overmatige en onnatuurlijke hormonen in je lichaam kunnen nooit goed zijn en het lijkt me het risico van onvruchtbaarheid o.i.d. niet waard.

9. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
  10. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    hey iedereen,

Bedankt iedereen voor de antwoorden. Ik heb mijn ventje kunnen overhalen en hij heeft de pillen weggegooid. Ik had ook al een aantal dingen gevonden op internet die echt niet deugden en hij had gelezen en hij heeft zich bedacht. Hij zal dan wel iets meer trainen om meer spieren te krijgen...

Groetjes

Angel

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wauw, complimenten voor jou en je ventje.. Da's pas sterk!

Amber

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    nou wilde net reageren, maar lees dat jullie al de juiste beslissing hebben genomen, ook als je niet zwanger wilt worden als stel, lijtk me zulke pillen behoorlijk waardeloos voor je lijf, wees er zuinig op!

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou verstandige vent heb je! dan maar wat meer gewicht liften dan duurt het wel langer maar het resultaat is beter, en langduriger.

Deel Deze Pagina