Hoi, ik vroeg mij af wat jullie in jullie dozen van prenatal/etos/kruidvat hebben gehad. Zijn er verder trouwens nog andere dozen/leukigheden die je kunt bestellen?
Die van kruidvat en prenatal heb ik nog niet gekregen, en die van etos vond ik wel wat tegenvallen. Er zaten merendeels tijdschriften in, en om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer wat er nog in zat. Bijdehandjes geloof ik, en een klein potje sudocreme.
In België is het de roze doos, later krijg je nog een blauwe (rond 3 maand), een gele (rond 1 jaar) en een groene (rond 2 jaar). Zit vanalles in, staaltjes, bonnen voor korting en gratis spulletjes, een fopspeen, thermometerlepeltje coor eerste groentenpap, slabbetje enz enz. Zie www.derozedoos.be
Ik heb ook de doos van Babydump al opgehaald. Die was wel leuk, zat onder andere een wit rompertje in en een wit t-shirtje. Ook zaten er 3 kleine lepeltjes in en een paar drinkbekertjes. Verder nog een plastic doosje waar je een paar vochtige doekjes in kan doen om mee te nemen. Dit waren wel de belangrijkste dingen denk ik. Ik heb ook de doos van de Etos al en die viel mij ook tegen. Groetjes Miep
Ja die van de etos heb ik ook al. vooral die opvolgmelk vond ik handig... NIET DUS! Tegen de tijd dat ik die kan gebruiken is die niet goed meer! Grrrrrr....geef het dan gelijk helemaal niet....
Opvolgmelk? Nou die waren ze bij mij vergeten dan Nou daar heb je wat aan ja. Ik heb ook die van babydump gehaald vandaag, en er zat een knuffel, lepeltjes, bekertjes, slabbetje, wit shirtje, plastic doosje voor doekjes en een bon voor 5 euro korting op baby/positiekleding in.
die van prenatal steld ook niet veel voor daar zitten ook meer tijdschriften in. die van kruidvat moet ik nog krijgen.
die van prenatal vindt ik anders nog de beste van allemaal ik kreeg: -een rompertje -een spuugdoekje -een doos voor billendoekjes met de doekjes er in -een bakje waarin je bij flesvoeding dat poeder kunt doseren (kan even niet op de naam komen) -een doosje met melkpoeder -een proefje van een wasverzachter -een proefje van sebamed baby -een pak luiers kleinste maat best wel wat vond ik eigenlijk! van de andere dozen (kruidvat/etos) krijg ik alleen maar telefoontjes voor aanbiedingen, de doos komt maar niet en van felicitas heb ik ook nog niets ontvangen
Kun je die babydump doos gewoon gaan halen of moet je die eerst ook aanvragen? Die klinkt leuk! Die van de etos is inderdaad knudde! Meer reclame rommel dan wat anders.
Gisteren werd ik trouwens gebeld door die van de kruidvatdoos, over die telefoonaanbieding. Wat een brutaliteit zeg: 'Omdat je zwanger bent, mag ik je een gratis telefoon aanbieden! Wij betalen dan de helft van de kosten van het abonnement!' Mooi niet dus, heb ik geen interesse in.
Die dozen, die hier allemaal worden genoemd, hoe worden die bezorgd? Zijn dat echt van die hele blije, bontgekleurde dozen, of wordt het geleverd in "neutrale verpakking"? Heb zooooooooooooooooooo'n zin om al wat aan te vragen, maar niemand weet ut nog, en bij de post hier hebben we wat bekenden werken... Vandaar mijn vraag...
nou je kan vaak aan de dozen wel zien dat het iets met baby's te maken heeft, en je moet ze vaak in de winkels zelf ophalen
Dat zat inderdaad ook allemaal in die van mij. Maar dan ook nog een fopspeen, en een speen voor op een flesje, en een klein potje sudocreme. Vond het echt een leuke doos. Die van de etos was echt waardeloos... ( hoe ondankbaar kan een mens zijn...)