Ooh de titel zegt het al... Ik heb sinds een week echt onstopbare dorst! Had dit ook in het begin van mijn zwangerschap, maar het is weer terug. Ín de nacht er 3 tot 4 keer uit om te drinken, vervolgens weer om te plassen. Net 2 grote glazen water op, en kan er wel weer 2 op. Pies me suf . herkenbaar?
Ja ik wordt er gek van! Heb normaal nooit echt dorst en moet mezelf altijd 'dwingen' te drinken, maar de laatste tijd gaan er liters in en ik zoek nog steeds iets wat de dorst lest want heb het idee dat ik van drinken nog meer dorst krijg! Of klinkt dat niet logisch
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Ik had dit idd ook in het begin van mn zwangerschap. Dan ging ik liters drinken, bergen fruit opeten en dozen waterijsjes verorberen! Sinds twee weken is dit er opnieuw. Gek he! Wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met dit zwangerschapskwaaltje
Hoi Maartt, Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook enorm veel dorst. De verloskundige heeft toen bloedgeprikt om te kijken of ik geen zwangerschapssuiker had, enorme dorst kan namelijk een symptoom zijn van zwangerschapssuiker. Ik had dat gelukkig niet, maar voor de zekerheid zou ik het even overleggen met je verloskundige.
ik heb dit ook en ben er sinds 14 weken zwangerschap achter dat ik suikerziekte type 2 hebt. Ik spuit nu 5 keer per dag insuline,helaas is de suiker nog niet onder controle.dus word elke week opgehoogt met insuline. Als je de klachten voorlegt aan vk of gyn prikken ze je op suiker.
ik zou het zeker eens voorleggen aan je vk. Dit is inderdaad een teken van zwangerschapssuiker. Succes!
Haha jaaa herkenbaar Vooral 's nachts, ga ik eruit om te plassen en daarna drink ik water, daarna weer plassen weer water drinken en ga zo maar door Overdag drink ik meer sap enzo dus daar moet ik gelukkig wat minder van plassen dan van water
Kan idd teken zijn van zwangerschapssuiker, laat je er dus zeker op testen. Maar maak je ook niet te ongerust want hier dacht de vk ook onmiddellijk aan zwangerschapssuiker maar dat was dus het geval niet.
Hier ook één! Begon in de eerste weken van de zwangerschap,tot een week of 10 ofzo. Toen heel lang weg en de laatste paar weken weer erger. Vooral 's avonds na het eten en 's nachts ook inderdaad. Eruit om te plassen, dan weer glas achterover tikken en dan twee uur later weer opnieuw . Hoor vaak dat je 's avonds minder moet drinken, maar ik vind het zelf niet fijn om dat te doen, mijn lichaam vraagt er vast niet voor niks om. Maar zo ga ik om met alles, als ik ineens onbedwingbare trek in melk heb, of in een gebakken eitje, dan neem ik dat omdat ik geloof dat je lichaam dus aangeeft wat nodig is, in dit geval water. Suiker zou kunnen, maar dan zou je volgens mij ook een groter kindje moeten hebben, heb je dat TS?