Heb zins een paar uur krampen die komen en gaan. Ook dat het soort op loopt en dan weer afneemt. Van de week ookal bloed verlies gehad. Zijn dit echt of oefen weeen?
he droepie, volgensmij heb ik begrepen dat voorweeën geen piek horen te hebben, dus dan zou dit wel richting het echte werk moeten gaan. Voorweeën zijn er houden wel even aan, maar zijn ook erg onregelmatig. Heb je al getimed?
Spannend... Het klinkt als oefenweeen, maar dat kan natuurlijk wel het begin zijn! Mijn vk zei dat als je in bad ging en t werd erger het begonnen was en als t zou afnemen blijft t bij een oefening. Hoop voor je op t echte werk. Succes...
Nog niet getimed indelingweeen kan denk niet want ze was al volledig ingedaalt en lag al vast. Net ff gedouched kampen zijn wel iets minder maar harde buik komen nu ineens heel veel opzetten denk maar ff tijd bij houden denk hihi
spannend hoor!! daarom is die weeën timer vond ik zelf wel handig. Ik wist toen dat ik echte weeën had. (ontsteking aan blaas/nierbekken)
Spannend, toch ff bellen, want ik had hetzelfde, en bleken wel echte weeen te zijn! En ik twijfelde dus nog..... Om 04.00 gebeld en om 07.30 was ik mama
Ja echt he en vannacht redelijk geslapen nu weer wakker en gaat gewoon weer verder haha hoop zo dat het door gaat zetten