de laatste weken heb ik geregeld last van pijnlijke buikkrampen en harde buiken. daarnaast heb ik ook pijnlijke steken in mijn vagina. lijkt net of er iets zit... ben gaan voelen wat er zo zeer doet en voelde mijn baarmoedermond, helemaal zacht en flink gat leek het net... ik heb niet verder eraan gezeten, schrok me rot. heb ook enorm veel last van afscheiding. hoort dit? of moet ik naar de verloskundige? het kindje gedraagt zich niet anders, is lekker druk en andere momenten lekker rustig.
Hoi, Hoever ben je zwanger? En is het de eerste? Is de afscheiding helder of wit of een andere kleur, ruikt het vies? Heb je ook jeuk klachten? Groet evelien
dit is mijn eerste inderdaad. ik ben nu 29 weken zwanger. de afscheiding is doorzichtig/wit/gelig. ruikt wel raar, beetje zurig...
Hoi, Het is normaal dat je wat harde buiken krijgt en die steken kunnen er ook bij horen. De afscheiding die geel is kan duiden op een bacterie. Ook zou het een blaasontsteking kunnen zijn die voor de pijn zorgt, heb je dit al getest via de huisarts. Lijkt me verstandig. Groeten Evelien