Ineens meer misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MamaIII, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Bijna 12 weken onderweg en ik hoopte dat de beginners kwalen wat minder zouden worden. Maar het lijkt wel alsof de misselijkheid sinds een paar dagen enorm toeneemt?! Ohw wat baal ik hiervan, ik voel me echt onwijs beroerd :(. Zijn er meer meiden die dit hebben/hadden? Is dit een voorteken van heel de zw.schap misselijk zijn? Hoop zo van niet...

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik kan je de hand schudden. Was de primperan zo goed aan het afbouwen en sinds 2 dagen moet ik ze weer vollop slikken anders hang ik boven de wc :(

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dat komt omdat je hcg nu op zijn hoogst is dacht ik rond dit termijn! Is wel vrij normaal hoor :)

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Had ik ook, nam na een paar weken (2/3) ook weer. Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik er nooit meer vanaf ging komen, maar ik voel mij nu weer echt 'goed'. (Uiteraard wel hier en daar een keertje misselijk of gewoon niet lekker maar niet iedere dag opstaan om te kotsen..)

5. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ok, het hoort erbij en kan weer wegtrekken :D.

Zo stom, 4e zwangerschap en ik weet wbt het ziek zijn niet wat me overkomt. Bij die andere 3 ben ik max twee weken een beetje ziek geweest, dit keer vanaf het begin al veel te vaak.

Deel Deze Pagina