Cyclus na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ikke88, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit een beetje in een onzekere tijd, 13 februari een miskraam van 8w 1d opgewekt met cytotec. Het vruchtje kwam er avonds uit.
    Einde van die week controle echo gehad en ze vond het er goed uit zien, er zat nog wel iets maar dat zou er met een menstruatie wel uit moeten komen.

Nu na precies 4 weken, nog steeds licht positieve zwangerschapstest (even donker/licht als vorige week).. Verder ben ik 3 dagen geleden begonnen met weer te temperaturen, dit was elke keer 36,5 of 36,6 graden.

Wat kan ik nu verwachten? Het HCG zit dus nog wel in mijn lijf maar mijn temperatuur is weer zoals voor mijn zwangerschap (was tijdens 37-37,2 ongeveer).

Laatste paar dagen ook weer gevoelige onderbuik en soms gevoelige onderrug. Mijn normale cyclus is 33 dgn.

Zal het nog lang duren voordat ik een ei krijg? Of voordat ik ongesteld zal worden? Wat is uw ervaring? Ik heb geen idee waar ik nu ongeveer zit in m'n cyclus..

Alvast bedankt!

2. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand :(? Temperatuur blijft rond 36,5...

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

het is lastig aan te geven wanneer je weer een menstruatie kan verwachten. Meestal komt de menstruatie 4 tot 6 weken na de miskraam. Soms heeft het lichaam langer nodig en kan het wel 10 weken duren. Ik zou je adviseren nog even af te wachten. Succes!

Groetjes Monique

4. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Monique, het is nu bijna 5 weken geleden en doe wel regelmatig een zw test.. Nu is het probleem dat hij niet negatief wordt, hij lijkt eerder donkerder te worden. Wat adviseer jij mij te doen?

5. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
  6. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag nu een witte test (ander merk) ik snap er weinig meer van.. Hoe kan er gister zon duidelijke lijn nog verschijnen en deze wit zijn?

7. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi,

het lijkt er toch op dat het hCG niet meer te meten is en het dus voor het grootste gedeelte verdwenen is. Maar ik snap je vraag wel hoor. Misschien even een paar dagen wachten nu voor je weer test.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina