Is dit herkenbaar? Ik ben pas bijna 6 weken zwanger maar al een week doodmoe. Ik ga op tijd slapen en als dan de wekker gaat ben ik er niet uit de krijgen. Zo moe, slaperig.... Ik wil gewoon slapen, slapen, slapen..... Kan het me van mijn vorige zwangerschappen niet zo herinneren. Wel van later in de zwangerschap, maar ja dan kwam ook het slechte slapen erbij etc. Nu zie je verder nog niks aan me etc.... maar ik ben zoo moeeeeee... #einde klaagzang
Ja, ik ook! Soms heb ik even energie, maar het grootste deel van de dag snurk ik dwars door iedereen heen. Elke avond vroeg naar bed, en het opstaan gaat wel, maar in de middag ben ik alweer duf en tegen etenstijd wil ik niets meer.
Dat had ik ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. Na 16 weken kreeg ik meer energie! Gewoon aan toe geven, in de middag even slapen als dat wil.
Ja hoor, heel herkenbaar. Had ik beide keren ook. Bij mij ging het beter toen ik de 12 weken voorbij was. Nog even geduld dus.
Niet zo extreem als jij verteld, lijkt me ook heel lastig!! Ben wel wat minder 'scherp' haha en ben wel vermoeider, maar ook kan er mee leven😄
Herkenbaar! Pas na 12 weken ging t beter 😴 kon de hele dag wel slapen! Beste is om er aan toe geven waar mogelijk is.
Was heel herkenbaar. Nooit gedacht dat een mens zo moe kon zijn haha. Bij mij ging het iets beter vanaf de 10-11 weken.
Ja hoor, helaas heel normaal! Ik was 5 weken op reis en wilde de hele reis het liefst 20 uur per dag in bed liggen
Herkenbaar! Eerste 12 weken waren bij mij loodzwaar.. was constant moe, sliep 8 uur 's nachts en overdag ook nog 's een paar uur na het werk. Het dagelijks leven was echt niet meer leuk zo! Kwam nergens meer aan toe. Gelukkig is dat voorbij gegaan na die 12 weken en voelde me daarna veel fitter. Nu begint die vermoeidheid helaas echter weer terug te komen..
Ja had ik deze zwangerschap ook. Om half 8 savonds viel ik elke avond als een blok in slaap op de bank. Was erg o gezellig voor ml. Maar met 12 weken kwam mn energie weer terug.
Zaterdagavond: "Mag ik nu eindelijk naar bed?" Keken we op de klok, was het 19:15..... Hahaha. Ik kon ook heerlijke middagdutjes doen hoor Na 14 weken was het over...
Zo herkenbaar!! Ik kon niks meer...voor het eerst in 5 jaar ziek gemeld op werk (Werk in de ggz en kon Echt geen fatsoenlijk gesprek voeren). Na 12 weken was het over!
Jaaaaa zo herkenbaar! Vorige zwangerschap tot 14 weken gehad. Ik ging werken, slapen, eten, slapen en dan weer een nieuwe dag werken. Ik was echt een zombie. Nu ben ik net zwanger en jawel: ik ben zo moeeeee 😭
Ik ben echt de hele zwangerschap moe geweest, maar de eerste 16 weken was ik echt dóódop. Zo erg dat ik het gevoel had dat ik ieder moment van de dag in huilen uit kon barsten van vermoeidheid. Na de 16 weken ging het veel beter, maar nog wel steeds vermoeid. En die laatste 10 weken ofzo was ik weer vreselijk moe. Gelukkig was dat het enige waar ik last van had. Gewoon aan toegeven hoor. Lekker op tijd naar bed of tussen de middag even een uurtje slapen. Er gebeurt heel veel in je lichaam nu.
Ik was moe tot een week of 14. En toen was het een tijdje over maar inmiddels is de vermoeidheid wel weer terug. Ik val gewoon op de bank in slaap en wordt dan snachts gewekt door mijn man omdat hij uit zn werk komt en dan pas rond 1 uur thuis is. Dan realiseer ik me dat ik al sinds 19.00 sliep... oeps!
Ok het is dus normaal.... Ik ben dit zo niet gewend van mezelf. Ik ben hartstikke fit en gezond en zeker aan het begin van de lent een zomer gewend om van alles te doen. Maar nu ben ik inderdaad gewoon te moe. Te moet om behalve het hoognodige ook nog maar iets anders te doen. Morgen 6 weken dus nog maar 6 te gaan? Daar hoop ik dan maar op!!
Dat hoop ik ook voor je! Helaas ben ik nog steeds moe met 21 weken zwangerschap. Wel ietsje beter dan de eerste 4 maanden, maar niet meer zo fit als ik me voor de zws voelde.