krampen

Discussion in 'Zwanger worden' started by jesjuh, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesjuh

jesjuh Actief lid

May 29, 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo dames,
    ik ben de laaste 2 maanden aan het tempen en nu had ik vorige maand op de dag van mijn eisprong s'avonds vreselijke buikkrampen! Soort van menstruatie pijn maar dan een heel stuke erger en na een poosjes is het weer helemaal weg. Nu heb ik deze maand gemerkt dat dat weer zo is. Precies zoals vorige maand. Herkend iemand dit? Vraag me namelijk af of dat met de eisprong te maken zou kunnen hebben en of dat dan wel normaal is. :oops:

greetingz jesjuh

ps. volgens de berekening is mijn ei later dan volgens de tempkaart

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Dat is dus waarschijnlijk je eisprong meid

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hallo Jesjuh...

Wat je voelt is waarschijnlijk de middenpijn. Deze pijn kun je gaan voelen vlak voor je eisprong.

Wat je voelt is de spanning door de grootte van de eicel... Als het goed is wordt het steeds erger.. En dan ineens neemt het weer snel af... Het moment dat het op zijn hoogtepunt was heb je je eisprong gehad.

Ga maar eens googlen onder middenpijn

4. jesjuh

jesjuh Actief lid

May 29, 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ok super bedankt voor jullie reactie ik ga meteen ff googlen!

Tis namelijk zo dat aan de vrouwlijke kant van mijn familie er 3 van de 5 geen eisprong hadden of het vrijwel direct weer afstoten dus ja t zou kunnen zijn dat dat bij mij ook het geval is. niet dat ik me daar al te veel zorgen over maak want mijn tante is gister bevallen van haar 2de kern gezonde zoon Sven! :) :) dus alles is mogelijk :) maar goed zolang ik niets weet gaan we lekker door met klussen! :)

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Veel plezier met het googlen hihihii

Je zult er vast wat aan hebben!

Share This Page