Vreemde menstruatie na miskraam.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door havefun, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi,

Ik had eens een vraagje over mijn menstruatie na een miskraam
    Op 24 december heb ik mijn zoveelste miskraam gehad. Deze is ,afgezien van de pijn en ellende die een miskraam met zich meebrengt goed verlopen.
    Nu ben ik afgelopen zaterdag voor het eerst na deze miskraam weer gewoon ongesteld geworden. Nou ja, gewoon? Heel hevig, ( normaal heb ik al heel hevig, maar dit was extreem) als ik op de wc ging zitten dan liep er eerst een straal heel dik bloed uit ( zonder te persen om te plassen). Ook als ik op de bank zat of liep of zo dan voelde ik het er zo uitlopen. bahbah. van zaterdag op zondagnacht was het letterlijk een bloedbad in bed, sorry voor de smerige details, maar ik weet ook niet hoe dit anders te moeten zeggen. Zondag was idem aan zaterdag.
    Op maandag had ik geen bloedverlies meer, nog geen druppel meer, dus heel vreemd, want normaal duren mijn menstruaties ooit wel 14 dagen. Op woensdag had ik hele rare afscheiding, dikke rood/witte smeuïge en hevig ruikende afscheiding, waarna ik s`avonds weer bloedverlies had. Dit heeft tot vanmorgen aangehouden en nu is het weer helemaal blanco.
    Zou het kunnen zijn dat dit nog resten waren van de zwangerschap of iets anders? Ik heb momenteel ( vanaf woensdag) wel koorts, inmiddels afgezakt tot verhoging 37,9 - 38,3, hevige buikkrampen linksonderin, pijn uitstralend naar mijn bovenbenen, kan af en toe bijna niet meer lopen en voel me gewoon niet lekker. Huisarts sprak over een virus, maar daar heb je volgens mij geen rare menstruatieklachten van, of wel?
    Hopelijk weten jullie wat dit is geweest.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi have fun,
    Een eerste menstruatie na een miskraam kan inderdaad veel heftiger zijn dan je normale menstruatie.Qua hoeveelheid en qua gevoelig heid.
    Maar jouw temperatuur en het ruikende slijm,bloedverlies zit me niet lekker.
    Houd het in de gaten het kan zijn dat je het nu pas ECHT kwijt bent. Maar als je temperatuur weer gaat stijgen of je blijft vloeien en krampen houden heb ik lliever dat er even met de echo word gekeken of je baarmoeder wel helemaal leeg is.

Imke

Deel Deze Pagina