Hallo, Ik ben 11 weken geleden bevallen en heb ongeveer 5 weken na de bevalling sex gehad. Wel veilig maar het kan altijd fout gaan. Nou ben ik 5 april begonnen met de pil (ik was nog niet ongesteld geworden) en heb ik afgelopen vrijdag m'n laatste pil geslikt. Gisteravond had ik wat bloedverlies dus ik was blij, maar een paar uur later was het al bijna over, ik heb nu nog maar een heel klein beetje lichtroze bloedverlies, echt bijna niks. Ik heb gisteravond wel een test gedaan, die was negatief maar zou ik toch zwanger kunnen zijn omdat ik bijna geen menstruatie heb? Kan ik zaterdag gewoon weer met de pil beginnen? Bij mijn eerste zwangerschap was de test eerst ook negatief en een week later positief. Ik ben er best bang voor want dit is niet de bedoeling. Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg want maak me best veel zorgen. Groetjes
hallo, Ik heb inmiddels wel mijn menstruatie gekregen, tenminste dat hoop ik. Heb sinds vanmiddag best veel bloed verlies dus dat lijkt me dan geen innesteling meer toch? :