Jeuk voor NOD?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Milla Rose, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Hallo, heb even een vraagje. Heb sinds 2 dagen zo'n ontzettende jeuk. Vooral vanuit mijn zij naar mijn rug en bovenbenen en billen. Nu lijkt het me niet waarschijnlijk dat dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft maar heb het echt nog nooit gehad. Ik heb al meer dan een week geleden mijn ei gehad, dus verwacht mijn nod over een kleine week. Het kan niet aan wasmiddel ofzo liggen, gebruik al heel lang hetzelfde daarvoor. Is er iemand die zwanger is en al jeuk had voor de NOD? Ben echt heel benieuwd...

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hoi Mila Rose, dit kan idd een voorbode zijn voor een zwangerschap. Ik zelf had bij mijn dochtertje last van jeukende tepels! Heb je verder nog kwaaltjes wat anders is?

3. nic1

nic1 Lid

Jul 20, 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Het grappige op dit forum is dat je achter zwangerschapskwaaltjes komt die jezelf ook hebt, maar er alleen niet bij stil hebt gestaan. Ik bestefte wel dat ik wat jeuk op mn buik heb, ook de zijkant. Dat ik het ook op mn benen heb, relateerde ik niet aan zwangerschap. Maar door het hcg hormoon krijg je wel meer jeuk las ik gister ergens op n site.

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Nou ja, eigenlijk heb ik wel meer symptomen: rommelende darmen en kom soms bijna niet uit mijn woorden. Steekjes in mijn buik. Lage rugpijn en zere borsten sinds vandaag. Maar heel eerlijk, heb al zooo vaak gedacht dat het raak was dat ik mezelf niet meer geloof. Misschien herkenbaar..? Maar toch voelt het deze keer anders. Mij tepels jeuken trouwens als ongeveer het enige niet..

5. OliviaSophie

Jul 20, 2008
    11
    0
    0
    Herkenbaar! Hier ook een beetje kriebels zo nu en dan.
    Spannend dat wachten hem steeds denk ik weer, he, dat voel ik ook! Zo raar, lees hier dan ook vrouwen die dat hadden en uiteindelijk gewoon ongesteld werden....mmm, maf lijf!
    Slaap lekker!

6. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

Jan 19, 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    @ mila rose en de anderen.. grappig dat jij ook last hebt van jeuk.. ik heb het gisterenavond voordat ik ging slapen erg gehad.. heel maf ik kon van de jeuk niet in slaap komen eerst had ik het aan mijn voet daarna ineens op mijn been ter hoogte van mijn heup. Ik lag maar te draaien en ineens zegt mijn vriend.. wat is er? Kan je niet slapen?.. ik heb zo'n jeuk.. dus wie weet is het een teken. Het is afwachten.

7. simoons16

simoons16 Lid

Jun 21, 2008
    12
    0
    0
    jaa dit herken ik ook,
    ik heb ook last van jeukende tepels, rommelende darmen,vaker plassen en meer eetlust. Ben nu al 12 dagen overtijdd, gister getest maar was negatief. Nog even kijken en dan over 2 weekjes weer testen, ik hoor ook steeds vaker van meiden, dat de eerste paar testen negatief zijn, en opeens komt er 1 positieve test.

Share This Page