Krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door twinnie, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz80

Lizz80 Lid

28 jun 2008
    60
    0
    0
    Ja mijn grootste "kwaal" is vanaf het begin (ongeveer 2 weken nu) dat ik veel buikpijn en krampen heb. S'ochtends en s'avonds, paar uur per dag...
    Toen ik de eerste dag die krampen had en 2 dagen wist dat ik zwanger was maakte ik me wel zorgen voor een miskraam. Het is ook m'n eerste zwangerschap dus alles is zo nieuw en onwennig :oops:
    Ik hoor van alle kanten dat het gewoon de baarmoeder is die groeit en zolang ik geen bloed verlies maak ik me geen zorgen. :D
    Verder ben ik ook wel veel misselijk, maar dat neem ik op de koop toe ;)

2. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Hoi hoi,,,,

Ik heb ook last van krampen. Inderdaad net of je ongi aan het worden ben. Best eng maar ben blij om te lezen dat het er bij hoor. Ik heb ook een opgeblazen gevoel/buik.

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik werd vannacht wakker door echt megakrampen. En ze leken helemaal niet op de krampjes die ik al kende!
    Dit was meer een kramp alsof je(sorry) ontzettend na de toilet moest!
    Maar de pijn zat iets hoger!
    Echt over heel de buik streek van links naar rechts.
    Nu is het gezakt maar wel gevoelig nog!
    Wat kan dit geweest zijn? Vond het eigenlijk best eng! :(

4. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden,
    ook ik heb behoorlijk last van krampen, maar heb juist het probleem dat ik niet naar het toilet kan, nu al 4 dg niet, dus morgen toch maar eens de vk en huisarts bellen. Vooral 'snachts word ik er wakker van en overdag ook een paar keer. Het is bijna niet meer uit te houden. Het zal er allemaal wel bijhoren, heb gelezen dat het van het zwangerschapshormoon komt, dus dat is in ieder geval een goed teken.

5. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hey Mieke,

Blij dat we toch dezelfde klachten hebben!
    En we zijn allebei precies 6 weken en 1 dag!
    kunnen we elkaar een beetje bijstaan :D ;)

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    jij hetzelfde probleem dan, moeilijk naar de wc kunnen. mijn vk rade me roosivee laxo aan, dat werkt wel een beetje. Heb normaal ook al behoorlijk last van mijn darmen, een zeer spastische darm en dat breekt nu helemaal op.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier ook pril zwanger en krampen in mijn buik. het steekt, maar ik heb het idee dat het mijn BM is, en niet mijn darmen. kan gelukkig ook gewoon naar de wc. :oops:

mijn borsten doen ook zeer, en lijken (nu al! :confused: ) groter te worden. (en ik had al een D...)

ik gooi he erop dat het er allemaal bij hoort en probeer me er geen zorgen om te maken.
    ongesteld worden voelt bij mij echt anders dan dit, dus ik geloof wel dat dit iets anders is.

vaag he, al die rare dingetjes aan je lijf. ik ben nog best wel bang dat het mis gaat (is al ene keer eerder fout gegaan, vandaar), maar heb er aan de andere kant zo'n enorm goed gevoel over. :)

8. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Meiden ik wil jullie niet ongerust maken, iedereen is anders maar ik had erg last van krampen. Heb inmiddels een miskraam gehad... Moet me banner nog even aanpassen. Goed naar je lichaam luisteren. maar zolang je niet bloed is het goed...

9. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Goed naar je lichaam luisteren?
    Maar kun je het dan voorkomen denk je?
    Iedereen ervaart het id totaal anders, het is ook zo moeilijk eigenlijk!
    je wil ervan genieten maar je hebt ook je angsten!
    Are, veel sterkte in ieders geval!

10. Are

Are Lid

27 jun 2008
    26
    0
    0
    Breda
    Nou iedereen heeft andere verhalen... De ene had heel veel kramp en bloed en de zwangerschap is gewoon goed gegaan de andere zegt dat het niet goed zit... Ik wist het soms gewoon niet meer. Je kunt het zeker niet voorkomen maar vloet het niet goed zou ik gewoon even naar de dokter gaan.

11. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Hoihoi!
    Ik weet sins gister dat ik zwanger ben...!
    Maar ik heb ook best wel last van kleine krampjes : (
    Ze zijn lang niet zo erg als bij een miskraam (dat heb ik namelijk 2 maanden terug meegemaakt) maar ik maak me stiekem toch een beetje zorgen.....
    xxx

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier idemdito, weet net dat ik zwanger ben en heb ongi-achtige krampjes. Kan niet helpen dat ik me toch zorgen maak mede gezien mijn miskraam eerder dit jaar. Aan de andere kant weet ik dat het erbij hoort en bovendien had ik de vorige keer ook wel krampen de eerste twee weken; pas veel later is het misgegaan. Misschien moet ik me eerder zorgen maken als ik geen kramp meer heb, hahaha. Pfff, wachten tot de eerste 12 weken voorbij zijn en goede echo met kloppend hartje duurt lang....

Deel Deze Pagina