Hoe ziet het eruit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cisie, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cisie

cisie Nieuw lid

16 jul 2007
    2
    0
    0
    hallo dames,

Na lang hebben getwijfelt besloot ik toch om mijn vraag te stellen.
    IK weet dat het mogelijk is en kan dat je ongesteld maar toch zwanger kan zijn.
    Nu is mijn vraag hoe ziet de ongesteld/bloed eruit dan? Is het minder? of met slijm? of wat dan ook?
    En voel je erbij ongikrampen? steken? of juist niets?

Ik heb deze website doorgespit maar kon niets vinden of ik ziehet over het hoofd.

bijvoorbaat hartelijk dank,
    Cis

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik geloof dat als je gewoon ongesteld word dat het minder is hoor. Dat met slijm heb ik ook gewoon tijdens mijn normale ongesteldheid dus weet niet of het dan wel of niet is. Anders gewoon een test erop doen als je het niet vertrouwd.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb het gehad. Bij mij was het vooral helder bloedverlies zonder stolsels en zonder buikpijn (wat ik normaal altijd wel had). Het bloedverlies was ook ietsje minder hevig maar toch nog zoveel dat ik niet door had dat het raak was.
    Als je blijft twijfelen, gewoon testen. Is de test negatief, dan was het echt je menstruatie. Succes!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hou er wle rekening mee dat als je helder bloed verliest en je test positief dat het ook op een miskraam kan duiden en je 5 dagn later negatief test.

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Inderdaad, klopt helemaal. Ik heb kort na de test ook een miskraam gekregen.

Deel Deze Pagina