Gisteravond zo rond 23:00 uur kreeg ik pijn in mijn buik. Had een heel strak gevoel, een drukkend gevoel en steken in mijn vagina. Ook ademen deed zeer. Kon alleen maar borstademhaling doen . Dit bleef een half uur zo doorgaan. Vanmorgen was het wel weer over. Heeft iemand dit ook eens gehad.
Ik heb dat ook gehad, maar dan een aantal weken terug. Niets aan gedaan wel doorgegeven aan me vk, maar verder niets aan de hand. Erg vervelend, maar denk ik niets aan de hand hoor. Vertel je vk erover als je weer op afspraak bent.
Moet morgen naar de vk dus geef het wel even door. Vond het wel vervelend gisteren hoop niet dat het vaker voorkomt
Nee idd is niet zo fijn, misschien is het wat aan het rommelen bij je. Tenslotte ben je nu al 38 weken en zit het er toch een beetje aan te komen. Wie weet was dat het wel, ja beste wat je kan doen, gewoon even doorgeven en hun weten wel wat er zo ongv gebeurd allemaal. Dit is mijn eerste dus weet het zelf ook allemaal niet zo heel goed, lees veel en praat er veel over. Maar het is gelukkig niet aan bilijven houden bij je, dat is wel weer een geruststelling suc6 in je laatste weekjes, en wens je een makkelijke bevalling mocht het er 1 2 3 aan zitten te komen xxx
Heb wel een idee dat het hier een beetje aan het rommelen is maar vond het zo raar dat die pijn een halfuur aanhield. Dit is ook mijn eerste . Allemaal zo spannend joh. Jij moet ook niet lang meer. xx
Ja vreemd is het zeker en je gaat je dan nogal snel druk maken natuurlijk! Denk dat die van jou snel gaat komen! Ja die van mij ligt er ook helemaal klaar voor al, vandaag naar e vk geweest en alles prima in orde. Qua lichaam mag ie er wel uit, maar voor hem en qua omstandigheden mag ie nog wel lekker blijven zitten tot 40/42 weken Ik heb zo nu en dan ook steken maar ik heb op het moment een urineweginfectie, dus dan heb je met lopen zo nu en dan het gevoel alsof er een naald van een meter in je urineweg steekt! Komt vaak voor bij zwangere vrouwen heb ik gelezen, dus zit nu aan de medicijntjes. Ik vind het nu ook allemaal heel erg spannend worden hoor! hoe zal het gaan, wanneer gaat het gebeuren en vooral ook hoe gaat ie eruit zien ! Best ook bang voor de pijn en zenuwachtig voor de bavalling in zn algemeen haha. xxx
Ai een urineweginfectie is niet fijn. Heb ik ook gehad helaas. Zie jij het zitten om tot 42 weken te lopen ik totaal niet hihi. Hij mag er van mij nu wel uit. Voor de bevalling moet je niet bang zijn joh. Ben voor de bevalling ook best zenuwachtig enzo weet natuurlijk niet hoe het allemaal gaat lopen maar aan de pijn denken doe ik niet. Ik laat het wel op me afkomen.
Nou qua lichaam zie ik het idd niet zitten tot zolang doorte lopen met die kleine in me, maar qua omstandigheden heb ik het liever wel. Dan heb ik hopelijk alles wat meer op orde, want woon nu nog thuis en het gedrag van de mensen hier om me heen is simpelweg onaceptabel. Plus dat er ook gewoon geen ruimte hier is voor de baby, ik wacht de uitslag van me urgentie af die ik hopelijk deze week te horen krijg. (is allemaal een enorm lang verhaal hoor ) En idd urineweginfectie is echt verschrikkelijk, nu heb ik medicijnen en lijkt het alleen maar erger te worden xxx