niks geen steekjes, krampen, spierpijn etc. in buik, wel zw?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nana33, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meiden,
    ik ben vast weer es niet zwanger, maar vind het leuk om toch nog een paar dagen even te hopen :( :rolleyes: , daarom een vraag aan iedereen die zwanger is of is geweest?
    Zijn er ook meiden die helemaal niets in hun buik of baarmoeder voelden en toch zwanger bleken? Dus geen steekjes, geen krampjes, geen zwaar gevoel, geen spierpijn, etc. niks, nada, noppes....
    Ik heb een paar maanden gelee een vmk gehad en voelde toen namelijk wel veel van dit alles en nu helemaal niets :( (en misschien ben ik dus ook wel gewoon weer niet zwanger hoor).Heb zelf nogal weinig vergelijkingsmateriaal en het lijkt wel of ik alle zwangeren altijd over steekjes en krampjes enzo hoor praten...
    Groetjes!

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik voelde helemaal niets! Voelde me net als altijd en dacht dus ook niet zwanger te zijn. En een zwangerschap met symptomen zegt niets over een volgende zwangerschap...

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Kijk dat geeft een mens nou toch weer een sprankje hoop ;)
    Dank je voor je snelle rectie :D

4. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    hoi meis, sommige voelen echt niks en heb dat vaker gehoord, ik denk ook vaak je moet wel wat voelen.
    me schoonzus zegt dat ze niet eens wist dat ze zwanger was pas na twee weken obertijd heeft ze een zwangerschaps test gedaan en ze was zwanger.

wie weet he... ;)

5. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Denk dat het bij iedereen verschillend is, maar een test verteld je toch of het wel of niet zo is.
    Ik moet ook nu even afwachten...

6. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi Nana,

Spannend hoor! Houd je ons wel op de hoogte? Ik ben benieuwd :)!

Liefs Isa

Deel Deze Pagina