Zijn het wel zwangerschaps symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by wwndyy, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey jullie daar!

Ik heb zoveel "kwaaltjes/symptomen" dat ik niet meer weet wat nu bij zwangerschap hoort!

* Last van overgevoelig tandvlees
    * Urine dat veel donkerder is.
    * Weinig tot geen eetlust.
    * Stekende pijn in me onderbuik (baarmoeder) Het lijkt op n menstruatie pijn maar dan echt soms zo erg dat ik helemaal gebogen op de bank zit. Hier over maak ik me soms best wel zorgen.

Waar ik me soms aan kapot erger zijn mijn tepels die constant knoeihard en erg overgevoelig zijn. Ik trek veel bekijks nu haha ;)

Mijn hormonen slaan soms ook de pan uit!
    Dan ben ik uber vrolijk en zo zit ik in een dip en wil ik van niets of iemand wat accepteren. Krijg dan ook snel het gevoel dat ik zwaar in de maling wordt genomen... terwijl ik weet dat ze het goed bedoelen.
    En me dan op proberen te vrolijken.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf al een heel complex iemand kan zijn en nu nog zwanger ook! Ik krijg bijna medelijden met me vriend hahaha! Maar dan ook bijna heh ;)

2. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    T lijkt er wel opp, heb je een test gedaan? wanneer ben je overtijd

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Jah heb n test gedaan die is ook positief.
    Ik heb 13-10 m'n eerste afspraak bij de VK. Dus ben zwanger! Maar die pijn in me buik... Elke keer weer bang om bij het af vegen bloed te vinden. Mja Hoop dat t er bij hoort. Als het erger wordt ga ik wel naar de VK of Huisarts.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

he meis. Het kunnen ook je darmen zijn he. Dat kan met een zwangerschap heel anders voelen. Ik heb het namenlijk ook nog.
    Vooral in week 6/7 was het erg bij mij. dacht echt dat ik doodging en rennen naarde toilet en verwachten op een overvloed die niet kwam. Bleek achteraf mijn darmen te zijn. Nu weet ik dat het dat is en gelukkig is het nu iets minder pijnlijk maar ik heb het ook nog steeds hoor.

Als je snel last heb van blaasontsteking kan dat ook nog. Je kan altijd voor de zekerheid bij de HA even je urine laten onderzoeken. Dan weet je zeker of dat het wel of niet is.

5. Boortjuh

Boortjuh Lid

Sep 22, 2008
    54
    0
    0
    n.v.t
    venlo
    gefeliciteerd wijffie en geniet er van :D

de pijnen kunnen van je darmen af komen
    en die kunnen ook de stuipen op het lijf jagen
    hebbe ze bij mij ook gedaan en hoe...
    ik lag wel tot 4x toe te huilen uit angst en pijn
    en dat bleek achteraf ook men darmen geweest te zijn... neem genoeg tijd als je naar de wc moet en zet tijdens de grote boodschap niet te veel druk
    kan je aambeien van krijgen das ook geen pretje...
    s'avonds lekker met een deken op je buik ligge of zitte op de bank wil ook helpen tegen de pijn of een warme kruik ertegen leggen dat verzacht de pijn... :D

grxxxtjuhs debor

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Heeey!

Nou echt sirieus waar ik denk ook dat het me darmen zijn geweest. De laatste 2 dagen heb ik het gevoel dat mijn ontlasting steen is! En doet zo zeer dat ik zowat niet meer durft te poepen :(. Ik had al wat dingen gelezen hier op t forum dat pruimen,activia,roosvicee lactose,veel water drinken de stoelgang weer wat wil bevorderen. Dus ben als n gek activia in gaan slaan en pruimen en druiven wezen kopen ;). Hopend dat het wat minder steen wordt bij muhn holletje ;)

greetsss

Share This Page