18 weken en net slijm na toilet bezoek???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oumnouafel, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond ben nu 18 weken en 1 dag en ineens na toiletbezoek met afvegen een sliert slijm?? Heb dit nog nooit gehad ook met de andete zwangerschap niet. Zat ggeen bloed bij. Kan dit stukje van slijmprop zijn of iets anders vind,nu ook zo laat om spoednummer van verloskundige te bellen of zouden jullie het wel doen alvast bedankt

2. LadyS4

LadyS4 Lid

11 feb 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wel even bellen.. Bellen mag altijd. Misschien kan zij je vertellen wat het eventueel wel zou kunnen zijn! Succes.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Gewoon even bellen. Stres is ook niet goed en daarvoor hebben ze oproepdienst 😊

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Bij mijn oudste ook geen last van nu wel en het werd steeds meer.Sws als het je slijmprop is groeit er een nieuwe ik ben hem een paar weken terug verloren en mvr zit nog binnen en vermaakt haar zelf prima.Maak je je zorgen zou ik morgen even bellen overdag zonder bloed of krampen valt het niet onder spoed. Iedere zwangerschap is anders zou proberen jouw rust te nemen en veranderd er wat pijn of krampen bloedverlies zou ik bellen

5. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik voel hem wel goed bewegem en verder ge en kramp of bloed mocht dat wel het geval worden dan bel ik meteen bedankt

6. mamaknolleke

24 apr 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het gewoon wit/doorzichtig slijm is en geurloos, is het gewoon afscheiding. Niks om je zorgen over te maken.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Deze zwschap ook veel last. Soms voel ik t gewoon lopen.

En ik weet niet of je t met je mannetje recent nog gezellig hebt gehad? Dat komt er dan ook weer zo lekker uit. (Duurt soms wel 1,2 dagen)

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Is gewoon afscheiding...heb ik de hele zwangerschap al
    last van...

Deel Deze Pagina