Flesvraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Mijn dochter is nu 3 maanden en ze drinkt uit de Dr. Brown fles met speen 1. Sinds een paar dagen drinkt ze erg onrustig en speelt ze soms de met speen. Nu heb ik ergens gelezen dat het gaatje dan misschien wat groter mag. Ze dronk ook altijd redelijk snel en nu gaat het wat langzamer en ook drinkt ze de flesje niet altijd meer leeg.

Nu heb ik de spenen met nr. 2 (fase 2 noemen ze het) besteld.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit het zijn, dat het gaatje groter moet?

Ook kwam ze vanacht om 3 uur (zoals jullie kunnen zien kan ik dan niet meer slapen ;) ) wat ze normaal nooit heeft, dus misschien dat het daaraan ook ligt?

Ik hoop dat jullie hier meer ervaring mee hebben.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het kan inderdaad heel goed hoor...de beste methode om erachter te komen of dit bij haar ook zo is, is door het te proberen!
    Leuk he, nachtvoeding...ik zit ook elke nacht rond half 4 beneden....*gaaaaap*

3. Niet meer actief

Ik zal dat eens gaan proberen dan. Alleen is ze nu ook best snel klaar, binnen 10 min. en dadelijk dan nog sneller?

Normaal komt ze trouwens nooit om 3 uur. Dit is de 2e keer in haar hele leven (ook al is dat leventje nog niet zo lang ;) )

Deel Deze Pagina