Hallo hier, had er al naar gezocht hier op de site naar kon niet echt iets vinden. Maar vanaf waarneer hebben jullie het plateau van de box naar beneden gedaan? In het ziekenhuis zijn ze in alle boxen naar beneden, alleen ik heb errg veel last van me rug, dus echt prettig vindt ik het niet, maar vanaf waarneer is het slim om te doen. Groetjes miranda
Ik heb gehoord dat zodra ze zich op kunnen trekken of kunnen zitten dat je dan het plateau naar beneden moet doen.
Op welke leeftijd doen ze dit ongeveer ? Ik tel er dan 2 maanden bij op omdat mijn ukkie 8,5 week te vroeg geboren is..
zo rond 6 maanden zou ik hem naar beneden doen want als ze zich gaan optrekken is het al te laat want kan zich zo over de rand gooien en wie zegt dat in de buurt bent als hij zich voor het eerst optrekt je zult maar net op de wc zitten of iets in de keuken doen. kan zomaar ineens gebeuren met die kleintjes dat ze zich ineens optrekken. ik heb zoiets beter optijd dan te laat dus zou zeggen rond 6 a 7 maanden
ik heb hem naar beneden gedaan toen Rick zich ging omdraaien en opdrukken. Dat was bij hem pas na 7 maanden...
Ik heb de box pas naar beneden gedaan toen Vigo zichzelf kon optrekken. Maar wat lovewinnie is ook zeker geen verkeerd punt! Denk dat ik het dan toch zo zou doen...
Met 9 maanden is de box hier pas op de tussenstand gezet. Ik hoef dus niet zo te bukken en mijn dochter kan zich er nog niet overheen gooien.
Hier staat hij nog op de hoge stand (zo'n 50 cm).. C gaat niet zelf zitten, en trekt zich niet op. Dus voorlopig laten we de box zo staan.
6 Maanden vind ik best vroeg. Ik zit ook te twijfelen wanneer ik hem naar beneden zet. Ze zit wel maar gaat nog niet uit zichzelf zitten. Optrekken doet ze ook nog niet.
Hier staat-ie ook nog steeds hoog. Simon zit nog niet uit zichzelf en hij trekt zich ook nog niet op.
Wij hebben hem vandaag naar beneden gedaan. Me vriend zag opeens heel langzaam een hoofdje tevoorschijn komen. Hij zat achter de computer en de box staat naast de bank. Het was wel een grappig gezicht. Dus gelijk maar naar beneden gedaan voordat ze zich tot staan kan optrekken, nu was het nog op de knieen.
vandaag de box opgeruimd, hij zit er nooit meer in, was alleen maar een speelgoedkist, heeeerlijk, wat een ruimte hihi
Bij 4 mnd box & bedje laag gezet. Liv is erg actief, draaien, opdrukken. Er kwam ineens n koppire boven de box uit Liever iets te vroeg naar beneden dan te laat. xx