Mijn kleine manneke gaat me net iets te snel met alles. Hij is net 7 maanden oud en meneertje staat al (Hij deed dat al met 6,5 maandjes maar dan kon tie maar een halve minuutje staan)en als je hem 2 handjes geeft loopt hij mee. Hij probeert om de box te lopen de box wel vasthouden hoor. Maar is dit niet vroeg voor zo een kleintje. Mijn oudste liep vrij laat was ongeveer 1 jaar en 1of2 maandjes. Ik ben wel trots op hem hoor het is wat snel
Zeker een snelle jelle zeg en dacht al dat de mijne vlot was hihi! Werk zelf al ruim 10 jaar op een kdv en heb in al die tijd 1 jongetje gezien die met 7 maanden rondom de tafel liep en met 8 maanden los. Het komt dus wel eens voor, maar is erg vroeg hoor! Mijn binkie probeert zich nu ook overal aan op te trekken, maar t lukt nog niet, alleen aan onze handen en zodra hij dan staat begint hij een soort van te rennen, echt geen gezicht bij zo'n ukkie!
Ja is wel vroeg. Hier met ruim 7,5 mnd optrekken tot staan en met 8,5 lopen aan de handjes en tafel etc. Maar ze staat nog steeds niet los hoor. Ja 10 sec verder niet haha. Dus jouw zoontje is zeker snel
Zeker een snelle! Ons ventje liep met 8 maanden rond de tafel en kon zich overal optrekken tot staan. Ook vrij snel dus!
Dat is snel ja, hier ook zo'n snelle jelle. Met 7,5 maand optrekken en overal langs lopen. Met 10 maanden eerste paar stapjes los (steeds kleine stukjes) en de dag na zijn verjaardag begon hij flinke stukken te lopen. Het nadeel hier was/is wel, dat hij snel viel. Hij begint nu pas goed te kijken wat er voor hem ligt en of er op/afstapjes zijn, maar het was voor ons een hele tijd echt opletten geblazen (nu nog steeds hoor) en de eerste bult was er al met 8 maanden.
Inderdaad een snelle Jelle. Zolang hij het zelf doet, is het geen probleem. Niet gaan stimuleren of iets dergelijks. Hahahaha, je oudste was niet "laat" maar ook vroeg. Onze jongste is ook erg snel. Met 8 maanden en 2 dagen stond hij, 2 weken later rondjes om de tafel en langs de meubels op, met 9 maanden oversteken, en aan je hand mee lopen en met 11 maanden liep hij los. Hahahahaha, en ik vond onze oudste al snel (10 maanden staan, en 14 maanden los). De jongste doet het nog sneller.
Haha dat is wel grappig ja. Is me nog nooit opgevallen, terwijl ik toch wel vaker berichten van je voorbij zie komen en ik kijk altijd wel naar tickers
Mijn snelle Jelles liepen met 5, 6 en 6 mnd rond de tafel en aan alleslangs. Zoon 1 met 9 mnd echt goed los en kroop niet meer. Wilde alleen maar rennen en ik er achteraan hobbelen. Zoon 2 liep met 10 mnd goed los en kroop niet meer. Dochtertje was de snelste van de 3. Die liep met 8,5 mnd al goed los. Kroop ook haast niet meer. Het gaat allemaal veel te snel. Oudste gaat naar de 2de klas op hoge school en is nu 13.
Lijkt me trouwens wel lastig als ze zo vroeg gaan lopen, bij mijn oudste was ik blij dat ze nog niet los ging lopen voor ze begreep wat "nee" was. Ze liep met 9 maanden rond de tafel maar pas los met 15 maanden. Jongste is 16 maanden en loopt nog maar max 3 stapjes los. Gecorrigeerd is ze 14 maanden dus ze gaat wel volgens het boekje Ook zij begint nu pas te snappen dat je niet overal aan mag zitten, dus wat dat betreft wel lekker
Ja daarom maar ts zegt dat haar oudste vrij laat was. Vond het juist vroeg dat mijn oudste met 13 maanden liep haha
Ik vond het niet leuk dat mijn oudste 9 mnd oud was dat hij al zo goed los liep en niks anders meer wou. Bij het cb met 9 mnd liep hij trots te rennen achter de andere kindjes aan. Hij was ook nog eens extreem groot(90 cm en 15 kilo 9 mnd oud) Hij kon al bij dingen die ik hoger had weggezet. Hij zat overal aan. Mijn middelste 10 mnd vond ik wat beter dat hij losliep. Hij bleef overal vanaf. Mijn jongste dochter had ik dus niet verwacht dat ze al met 8,5 mnd helemaal goed los zal lopen. Ze stond namelijk pas met 8 mnd los. 2 weken later kwam ze ineens naar me toe lopen en vanaf die dag kroop ze nog een week af en toe. Daarna niet meer gekropen. Ze wist echt nog niet wat nee was en nu met 16 mnd loopt ze al 7,5 mnd los maar pak nog steeds dingen van de tafel. Ik zelf was volgens mijn moeder 14,5 mnd met loslopen. Dit was heel gemiddeld.
maar mijn oudste liep pas echt los met 1 jaar en 5 maanden loslos daarom. en iedereen vond dat zo laat vandaar. maar ben blij te lezen dat er meerdere zijn die een snelle jelle hebben. want op het cb schrokken ze ervan van wat hij al kon de jongste. Want ben pas verhuisd en toen met de eerste afspraak was de kleine 6 maanden en ik ging voor de oudste die is nu alweer 3 jaar en ze dachten dat me kleine ventje al 9 maanden oud was om wat hij deed vadaar. Maar ach ieder kind zijn eigen tempo volgens mij
Hier was mijn oudste ook een snelle jelle. natuurlijk ben je heel erg trots. Maar ik vondt het ook jammer dat het baby er al zo vanaf was. Het was ook een beer van een kereltje dus leek al meteen echt een dreumesje. Ik ben stiekem blij dat mijn dochter het iets rustiger aan doet.
Me dochter liep na de eerste verjaardag En me zoontje bij 8 maanden los Maar hij is met alles heel snel hij kon ook al hurkend zitten voor zn eerste verjaardag. Het was wel gelijk een dreumesje in mijn ogen...