hallo mensen, hopelijk kunnen jullie me ietsje meer vertellen. ik ben voor 4 maand geleden bevallen, ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. 15 maart ben ikvoor het laatst ongesteld geweest, ik zit nu 6 dagen voor mijn nod en ik heb 38 graden met de oorthemometer. ook heb ik erg zeurende pijn of het nu menstruatiepijn is of bandenpijn van de vorige zwangerschap? of zou het toch innestelinspijn kunnen zijn? toen ik 3 weken zwanger was heb ik ook getest en de eerste test was binnen 10 sec positief help help!!
Ik heb dit ook vrij lang gehad, soort bandenpijn. Ik had er meer last van als ik veel gedaan had op een dag. Alles moet natuurlijk nog op zijn plek gaan zitten en je baarmoeder natuurlijk ook. Of het innestelingspijn kan zijn daar kan ik je niet bij helpen want ik heb daar niks van gevoeld. 38 graden? Misschien een griepje ofzo?? Tja eigenlijk heb je hier niet zoveel aan
ik denk ook dat dat het is, ik ben net bij de dokter geweest en ben getest op urine en zwangerschap. allebei negatief, dus het zou wel gewoon bij het ontzwangeren horen. bedankt voor je reactie!
jaa inderdaad ben wel heel erg opgelucht, nu afwachten tot wanneer ik daadwerkelijk ongi word heb nu al last van puistjes dus zal wel eerder gebeuren dan normaal.