welke babyphone?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    aangezien dit een gelijkvloers huis is, en die kleine al die tijd bij ons in de slaapkamer sliep hebben we geen babyphone
    maar aankomend weekend gaan we verhuizen. dit is een huis met 2 verdiepingen en nu heeft die kleine zn eigen slaapkamer

ik wil dus een babyphone aanschaffen maar welke? mn vriend wil er 1 met camera maar dan denk ik: is dat nou echt nodig? nu loop iik toch ook in het donker erheen door het geluid wat ie maakt

welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij hebben de Alecto dbx89 eco.. batterij gaat lang mee en bereik is goed.. verder zit er temp.weergave, slaapliedjes, terugspreekfunctie op

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Wij hebben een luvion met camera. Ik vind het echt heel fijn want bij mijn oudste hadden we geen camera. Als ze dan lag te huilen moest ik wel eens gaan kijken of ze niet met haar handje buiten het bed hing of dat er iets anders aan de hand was (omgedraaid en niet meer terug kunnen komen enz). Meestal zag of hoorde ze me dan en was het over met de slaap-pret. Nu kan ik zien dat er niets is en hoef ik niet steeds te gaan kijken. Heel erg handig!

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    De alecto is echt super super super fijn! en heel goed getest en betaalbaar! Camera is echt niet nodig, deze detecteert elke ademhaling!

5. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de philips avent beeldbabyfoon, bevalt uitstekend!!

6. misa

misa Niet meer actief

Alecto dbx-85, prima, fijn ding! De 88 is dezelfde maar een iets luxere uitvoering. Maar als het te warm is, blijft ie dat aangeven (hebben wij op ons kdv).
    Kijk anders eens op kieskeurig!

7. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Wij hebben een Philips Avent babyphone. Met temp, spreekfunctie en liedjes.. Bevalt super!! Een poosje geleden toen hij niet zo graag wilde slapen overdag, even de liedjes aan en dan ging hij toch slapen!! Fijn ding!

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Alecto DBX-88. super ding!
    En je kan instellen bij welke temperatuur hij gaat piepen of aangeven wanneer het te warm is. En je kunt het alarm voor temperatuur ook gewoon uitzetten (onder menu) ;)

9. misa

misa Niet meer actief

Dankje voor de tip!
    Hij piept niet bij ons op het werk, maar laat het wel steeds zien in het beeldscherm. Ik zal me er eens in verdiepen! ;)

10. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan :) Gewoon op menuknop drukken, daarna met pijltje aan de zijkant naar beneden tot temperatuur, dan op vinkje en dan uitschakelen. heel simpel, lukt vast wel ;)

11. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Wij hebben ook een alecto, maar zijn totaal niet tevreden. Batterijen zijn snel leeg, en met de hoogste gevoeligheid horen we soms nog steeds niet dat ze huilt...

12. MissT

MissT Niet meer actief

Wij hebber er één met camera. Luvion.
    En ik vind het echt ideaal!!
    Als ze een beetje piept, kijken we alleen even op dat ding en zien we 'oh niets aan de hand' en hoeven we niet naar boven en wordt ze niet wakker van de deur.

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Wij hebben dezelfde en deze bevalt inderdaad ook prima!

14. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Wij hebben ook de Luvion, echt helemaal ideaal! We zouden niets anders meer willen ;)

15. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik heb mijn vriend de babyphone laten uitzoeken. Vond hij leuk, vanwege het hoge gadgetgehalte van die dingen :) Wij hebben nu een Alecto DVM-10, met camera. De camera vind ik erg fijn, maar niet noodzakelijk, gewoon een leuk extraatje.

Deel Deze Pagina