aangezien dit een gelijkvloers huis is, en die kleine al die tijd bij ons in de slaapkamer sliep hebben we geen babyphone maar aankomend weekend gaan we verhuizen. dit is een huis met 2 verdiepingen en nu heeft die kleine zn eigen slaapkamer ik wil dus een babyphone aanschaffen maar welke? mn vriend wil er 1 met camera maar dan denk ik: is dat nou echt nodig? nu loop iik toch ook in het donker erheen door het geluid wat ie maakt welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?
wij hebben de Alecto dbx89 eco.. batterij gaat lang mee en bereik is goed.. verder zit er temp.weergave, slaapliedjes, terugspreekfunctie op
Wij hebben een luvion met camera. Ik vind het echt heel fijn want bij mijn oudste hadden we geen camera. Als ze dan lag te huilen moest ik wel eens gaan kijken of ze niet met haar handje buiten het bed hing of dat er iets anders aan de hand was (omgedraaid en niet meer terug kunnen komen enz). Meestal zag of hoorde ze me dan en was het over met de slaap-pret. Nu kan ik zien dat er niets is en hoef ik niet steeds te gaan kijken. Heel erg handig!
De alecto is echt super super super fijn! en heel goed getest en betaalbaar! Camera is echt niet nodig, deze detecteert elke ademhaling!
Alecto dbx-85, prima, fijn ding! De 88 is dezelfde maar een iets luxere uitvoering. Maar als het te warm is, blijft ie dat aangeven (hebben wij op ons kdv). Kijk anders eens op kieskeurig!
Wij hebben een Philips Avent babyphone. Met temp, spreekfunctie en liedjes.. Bevalt super!! Een poosje geleden toen hij niet zo graag wilde slapen overdag, even de liedjes aan en dan ging hij toch slapen!! Fijn ding!
Wij hebben een Alecto DBX-88. super ding! En je kan instellen bij welke temperatuur hij gaat piepen of aangeven wanneer het te warm is. En je kunt het alarm voor temperatuur ook gewoon uitzetten (onder menu)
Dankje voor de tip! Hij piept niet bij ons op het werk, maar laat het wel steeds zien in het beeldscherm. Ik zal me er eens in verdiepen!
graag gedaan Gewoon op menuknop drukken, daarna met pijltje aan de zijkant naar beneden tot temperatuur, dan op vinkje en dan uitschakelen. heel simpel, lukt vast wel
Wij hebben ook een alecto, maar zijn totaal niet tevreden. Batterijen zijn snel leeg, en met de hoogste gevoeligheid horen we soms nog steeds niet dat ze huilt...
Wij hebber er één met camera. Luvion. En ik vind het echt ideaal!! Als ze een beetje piept, kijken we alleen even op dat ding en zien we 'oh niets aan de hand' en hoeven we niet naar boven en wordt ze niet wakker van de deur.
Ik heb mijn vriend de babyphone laten uitzoeken. Vond hij leuk, vanwege het hoge gadgetgehalte van die dingen Wij hebben nu een Alecto DVM-10, met camera. De camera vind ik erg fijn, maar niet noodzakelijk, gewoon een leuk extraatje.