mijn cyclussen zitten gemiddeld op 32/33 dagen. gisteren op dag 41 had ik s'avonds getest omdat ik niet kon wachten tot vanochtend!! zie foto (dit is resultaat na 5min en binnen 10 min) nu heb ik vanochtend weer getest en die was omo wit maar ik ben toch niet gek ??? het zijn kruitvat 2v5 testen
dat is dus het probleem vanochtend was die zo wit al wit maar zijn kan. vanavond nog maar een keer proberen mischien test ik in de avond beter dan in de ochtend
Maar als je cyclus gemiddeld 32/33 dagen is, en je zit nu op dag 41, dan lijkt me dit een beetje een licht streepje, of niet? Of zit je op dag 31?
ik heb al een keer een cyclus gehad van 39dagen en als de eisprong laat is geweest zou het heel goed mogelijk zijn. is niet mijn eerste "late" test ik heb al een zoon van 7 waarvan we er pas met 22 weken achterkwamen doormiddel van een test. terwijl je dan al over je piek van hormoon heen zit. en dat was een knaltest. het gaat bij mij nooit normaal. 1miskraam vorig jaar had ik met21 dagen positieve test maar wel 9weken lang bloedverlies zoals een menstruatie dat is uiteindelijk misgelopen.
Nou meid spannend hoor! Zie zeker een 2e streepje! Denk dat je eisprong wat later os geweest idd. Hopelijk Lopen je testen mooi op!
inmiddels zit ik op 8weken3 dagen en na mijn positieve test alleen nog maar negatieve testen gehad. maar wel een aantal symptonen duidelijk aanwezig incontinent vaker nodig moeten plassen vollere pijnlijke borsten/tepels misselijk met vlagen harde buik hoofdpijn pijn in de liezen dat uitstraald naar de bovenbenen buikpijnen ( steken/krampen/zeurderig gevoel) veel vocht vast houden woensdag een afspraak in het ziekenhuis bij de gynecoloog ! hopelijk wat meer duidelijk heid aangezien ik me op en top zwanger voel. maar die verdomde testen negatief blijven en nog steeds niet ongesteld wordt
ja paar dagen erna 2x negatief. nou gaat het zwz niet bij mij zoals het zou moeten gaan 1e zwangerschap teste ik pas bij 22 weken positief dan sta je raar te kijken als je al ruim 4 maanden geen seks heb gehad ivm werk manlief buitenland ( ik had toen al een keer getest en was negatief dus gelaten voor wat het was maar na 4maanden buikpijn die ik niet herkende dus op advies van dokter getest. en positief was wel even schrikken. 2e zwangerschap teste ik al positief met 3weken dus heel vroeg maar daarna 7 weken lang bloed verloren en uiteindelijk een miskraam geworden. nu ruim anderhalf jaar verder nog steeds niets . temninste aanstaande woensdag weten we het echt zeker. dan doen ze een echo