bang voor blijvend littekentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda337, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Hallo,

Ik heb mijn dochter per ongeluk met m'n nagel in haar gezicht geraakt.
    Dit is inmiddels een maand geleden, wondje is genezen, maar er zit nog steeds
    een rood plekje wat maar niet wegtrekt.
    Nu ben ik bang dat dit blijvend en dat zou ik toch wel heel erg vinden.
    Ik smeer al met calendulan zalf, lijkt wel minder geworden, maar toch blijft het zichtbaar.
    Wat denken jullie ?

20140207_104614-2.jpg

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik denk dat je je er niet zo druk om moet maken.

Ze vallen heus nog wel eens, en misschien krijgt ze wel heel veel puisten. Dan valt dat ene littekentje echt niet meer op.

Ook met het verkleuren door de zon zal het nog wel wat vervagen.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.206
    16.541
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik weet vrijwel zeker dat je dit over een poosje bijna niet meer zal zien.Onze oudste dochter heeft zichzelf weleens tijdens het slapen flink in haar eigen gezicht gekrabd.Het wondje wijkte zelfs een beetje maar het is echt helemaal verdwenen maar duurde ook behoorlijk lang.Hier ook goede ervaringen met Calendula zalf maar je zou ook kunnen beginnen met Biodermal litteken creme.
    Je moet ook bedenken dat de huid wel tot een jaar na de verwonding zal blijven herstellen.Het litteken wat je dan na een jaar zal overhouden is vrijwel blijvend dus je dochter heeft nog even te gaan en kinderen hebben een goed herstellend vermogen van de huid.
    Komt echt wel goed.

Groetjes.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.206
    16.541
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    PS:trouwens middelste dochter heeft rond haar kleutertijd ontzettend veel valpartijen doorstaan met echt flinke wonden in haar gezicht.Compleet opengeschaafd maar je ziet hier helemaal niets meer van terug.Heb me daar ook toen ook druk over gemaakt maar sta er versteld van hoe mooi het is geworden.

5. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb het ook gehad bij m'n zoontje maar je ziet er niks meer van na een tijdje:)

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is bijna 2jaar geleden van de trap gevallen en de wond aan zn voorhoofd moest geplakt worden. Ik dacht echt jeetje dat ziet er echt heel lelijk uit! Nu trekt het weg, het wordt steeds vager. Het heeft even tijd nodig. Als de.plek van mn zoon wegtrekt, gaat dit bij jouw dochter ook weg!

Geef het de tijd! Ow wij smeren trouwens niets erop.

7. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties !!
    Lucht al aardig op ;)

Deel Deze Pagina