tim gaat sinds 2 weken wennen bij een gastouder maar tot nu gaat het niet echt goed hij weigert de fles slaapt haast niet en huilt heeft er iemand tips? vrijdag werd ik gebeld kom hem maar halen want hij is helemaal overstuur
Woon je in de buurt dan kom je hem maar brengen hihi. Ik ben zelf gastouder en wat heel goed heeft geholpen bij een meisje is een pyama van d'r moeder. Ze werd hier rustig van en sliep daardoor wel goed na een maandje hebben we het langzaam afgebouwd en nu gaat het goed.
ja ze is heel aardig dat vind ik maar zodra hij bij haar zit gaat hij echt huilen dus ik weet het ook niet kijk het van de week nog aan en anders moet ik snel wat anders gaan verzinnen
zal idd morgen een shirt van mij mee geven en hopen dat het dan lukt maar mijn hart breekt als ik hoor dat hij zo hard huilt . en normaal heeft hij nergens last van bij de oppas in de kerk gaat het goed terwijl dat ook vreemde zijn......................
Heeft de gastouder het misschien erg druk met nog meer kindjes? Mijn buuf is ook gastouder en heeft heel veel kindjes. Sinds kort heeft ze er ook een baby van 3 maanden bij. Als ik zie hoe dat gaat....En haar ook af en toe hoor. Het is eigenlijk gewoon te veel. Af en toe huilt de baby dus ook de hele dag terwijl hij thuis dus heel zoet schijnt te zijn. En wil anders die leuke oppas vn de kerk niet oppasen? Succes, lijk me echt heel moeilijk als je indje het niet lekker doet bij de oppas
er zijn op vrijdag nog 1 kindje van 3 en 1 kindje van 6 maanden idd dus wel druk maar op dinsdag zijn ze met zijn 2 en dan is er nog 1 baby van 10 maanden. hopelijk lukt het morgen en anders ga ik heel snel iets anders verzinnen moeilijk het liefste zou ik hem gewoon lekker thuis houden
Ik vindt dat wanneer je gastouder ben gewoon maar 2 kindjes mag opvangen evt. een baby en een wat ouder kindje wat het is niet goed als die kleintjes te weinig aandacht krijgen. Ik snap heel goed dat je moeder hart breekt als je kleintje zo huilt en hij is ook nog zo klein ! Ik denk toch dat het te maken heeft dat de gastmoeder niet genoeg aandacht kan geven.
ik kijk het morgen nog aan dan zijn er 2 kindjes in totaal dus dan gaat het msischien beter dan is het een stuk rustiger en hopelijk gaat het dan beter zo niet ga ik iets anders verzinnen heel snel want maandag moet/wil ik gaan werken bedankt
Dat hebben we hier ook gehad, al was mijn zoontje toen wel al wat ouder (6 maanden). elke keer in de loop van de ochtend was het brullen. Ze kreeg hem niet rustig. Ik was al een keer eerder thuisgekomen en mijn vriend ook al. Tot we er op een gegeven moment achterkwamen wat er was. Hij was zo moe in de loop van de ochtend dat hij daardoor helemaal overstuur raakte. En wilde dan niet meer slapen en eten. Thuis gaat hij na zijn ontbijt terug naar bed en dat deden we daar eerst niet. Dus vanaf toen bracht mijn vriend hem naar bed als hij hem 's ochtends naar de oppas bracht. Zij haalde hem dan later weer uit bed en dan was het goed. Nu gaat hij er met veel plezier heen! Lang verhaal, maar misschien van toepassing op jou?
ja dat is ook een idee meestal idd als hij daar heen gaat is hij al moe dus datz al ik morgen eens proberen . daar heb ik nieta an gedacht bedankt voor de tip
Zou je anders ook niet eens kunnen proberen dat ze alle aandacht voor hem alleen heeft of het dan beter gaat? als het dan wel goed gaat dan weet je dat hij het gewoon te druk vind
ja dat is ook een goed idee ik zal haar zo even bellen om te vragen of we dat vanmiddag even kunnen proberen bedankt