Hallo, Ik heb sinds 2 dagen best wel erge ovulatiepijn. Ik voel een soort menstruatie achtige kramp in mn onderbuik, ik denk dat dit ovulatiepijn is. ik ben sinds februari met de pil gestopt, en heb nog onregelmatige cyclussen. ik heb nu al 3 dagen ovulatietesten gebruikt maar de lijntjes zijn nog steeds superlicht. Die van vandaag lijkt zelfs wel wat lichter als die van gisteren. nu vraag ik me af hoe dit kan. Vorige maand liepen mijn lijntjes mooi donker op en had ik pas ovulatiepijn ongeveer een dag voor de eisprong. Nu heb ik dus die pijn en op de testjes nog geen spoor van een lh piek te zien. Hoe kan dit? Zijn er meer meiden die dit gehad hebben?
Wat je voelt zou het groeien van het eitje kunnen zijn. Ik zou nog even door blijven testen, ook omdat je zegt een onregelmatige cyclus te hebben. Succes!
Zou ik ook doen! Meestal als ik de pijn voel, is dat het rijpen van het eitje... Dus als ik de pijn voel, doe ik meteen een ovu-testje en meestal is die dan gelijk knalpositief... Gewoon nog even doortesten en desnoods kan je het voor alle zekerheid al gezellig maken
Vanochtend om 11.00 uur nog even getest, maar de test is omowit Hoe kan dit nou, heb ik nu geen eisprong gehad? De buikpijn is ook weer over. Ik heb geen enkel positief testje gehad, wel een paar keer een licht streepje met duudelijke ovulatiepijn. Kan het dan dat het zomaar weer weg is? Heb ik dan nou wel of geen eisprong gehad?
Je zegt dat je denkt dat het ovulatiepijn is, maar misschien was het een ander soort pijn? Je schrijft ook dat je pas sinds februari gestopt bent met de pil. Misschien dat het hier ook mee te maken heeft? Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen en weer in z'n eigen ritme te komen. Ik heb niet echt antwoorden voor je vrees ik...
Niet iedere rondes was de juiste te vinden op de test. Bij 2 x rondes had ik wel 30 ovulatietest gebruikt om mijn ei te vinden bij beide rondes was ik niet zwanger dus ik hoef die test niet meer omdat ik het niet vertrouw. Ik moet mijn cyclus goed rekenen en wanneer precies ei afscheiding en ovulatiepijn bijhouden ook is die orgamas zo belangrijk als je zelf ook klaar komt net als je man. Daardoor vergroot je kans misschien.. Het lukte ook bij mijn beide zwangerschappen . Succes en ben benieuwd als je twee weken later toch positief test Xx
Ik heb momenteel hetzelfde. Dacht vanochtend zeker een posi ovu test te hebben, ook al zou dat veel te vroeg zijn, maar zo'n zeurderig gevoel in m'n onderbuik dat kon niet missen.. Wel dus Nu moeten we door blijven testen. En komende week veel klussen