Mijn dochter gaat elke week teddyberen zwemmen. Nu is ze uit haar bikini gegroeid, dus ik wilde een nieuwe badpak/bikini/zwembroekje voor haar kopen. Het liefst in een gewone winkel zodat ik kan zien hoe het eruit ziet en valt. Het enige is, ik kan niet vinden waar ze nu zwemkleding verkopen. Iemand enig idee of moet ik echt via internet gaan bestellen?
hema? v&d?.. Daar hebben ze het altijd wel toch? Bij de hema in ieder geval nog zwembroekjes voor jongetjes zien hangen
Bedankt, ik ga volgende week waarschijnlijk naar de stad, misschien dat een grotere Hema ze daar heeft. Nu zag ik ze niet op hun website staan.
Klopt, ik kon het op internet ook niet zien.. Maar dat heb ik toch wel met meer dingen van Hema.. Beter kan je er gewoon even heen gaan idd
prenatal sowieso.. en anders misschien op marktplaats als het in je buurt is kun je het afhalen... die dingen slijten ook niet bij de kleintjes. Er staan er op zich genoeg op .
Vandaag ben ik naar de prenatal geweest en daar hadden ze alleen nog maar vanaf maat 86/92. Ze zouden voorlopig ook niets meer binnenkrijgen. Ik hoop echt dat ze ze nog in Rotterdam of Dordrecht in een grote keten badpakjes hebben anders wordt het inderdaad marktplaats.
Hier prenatal vanaf mt 50/56. Best veel nog eigenlijk (toevallig gisteren voor dochter maat 80 gehaald). Hema had ook wat, v&d ook.
Ik heb vorige week een badpak maat 80 gekocht via babywalz.nl Ik kon ook niks vinden in de winkels...raar eigenlijk. Ze hadden bij de hema wel kleine zwembroekjes maat 50/56