Hallo, Ik ben in verwachting van de tweede en nu zijn we dit jaar overgestapt naar een andere zorgverzekeraar en daar moest je om een kraampakket te kunnen ontvangen in een veel duurder pakket gaan zitten en dat hebben we niet gedaan, omdat het puur ging om een kraampakket.... Nu moet ik dus zelf de spulletjes gaan kopen die ik nodig heb bij een thuisbevalling, maar kan nergens een lijst of i.d. vinden met wat ik allemaal klaar moet hebben liggen... Is er iemand die me hier bij kan helpen? Kan je bij de zorgverzekeraar ook niet een pakket kopen of zo? Of is dit een hele domme vraag... Groetjes Karin
Bedankt voor jullie reacties..Ik zal eens even gaan informeren bij de prenatal, want dat is wel super handig! Karin
informeer anders ook even bij je kraamzorg.... Zij werken er tenslotte mee... en vaak staan er op andere lijsten een heleboel dingen die je wel geld kosten en die dan vaak weer helemaal niet gebruikt worden.... vb. Zelf had ik een hoop navelverbandjes gehaald.. moest er zoveel hebben, nog nooit één gebruikt.. want daar gebruikte ze die navelklemmen... succes, xxmona