mijn dochter krijgt vanaf 5 maanden fruithapjes en groente van olvarit. ze eet de potjes nooit in 1 keer leeg.(nu bijna 6,5 maand oud) schema: 08:00-fles 180 cc 10:30-half potje fruit(gaat heel goed vindt ze lekker) 12:00-180 cc 16:00-180 cc 17:30-groentehapje(het is of een paar hapjes of iets meer of kokhalzen en zelfs overgeven)danoontje eet ze hierna helemaal op 20:00 laatste fles 180 cc met rijstbloem het probleem is de groenten. zowieso krijgt ze een heel potje niet op en de ene keer eet ze goed en doet ze goed haar mondje open,,de andere keer krijg ik het er met moeite in en gaat ze wel is kokhalzen...dan stop ik er maar mee en bied ik nog een danoontje aan en die gaat met gemak erin... hoe komt het nou dat ze zo raar doet met die groente hapjes? en dat kokhalzen?terwijl fruit en danoontje geen probleem is? het is geen grote eter maar zou ze zo kieskeurig zijn ?ben er nog niet achter na 5 weken welke groenten ze nou heel lekker vindt lentegroente van olvarit heeft ze wel is achter elkaar opgegeten en vanavond ging ze weer kokhalzen pfff toestand hoor met me kleine meid heeft iemadn tips of een idee hoe dit komt?
ik weet niet welke potjes groente je nu geeft of je nog steeds die potjes vanaf 4 mnd geeft? anders zou ik zeker even teruggaan naar die vanaf 4 mnd en toch blijven aanbieden op kijken wat ze doet als je het vers voor haar maakt? en tja over smaak valt te twisen natuurlijk dat zie je nu al, groente heeft ze schijnbaar niet zo veel mee, maar wel met fruit en danoontje dus aan het slikken ligt het niet, gewoon even doorzetten denk ik? kheb dus eigenlijk niet echt een tip want wij hebben het hier ook wel eens gehad en zo ineens was het dus ook over, heb me er ook nooit echt zo druk over gemaakt omdat ze haar flessen melk en fruit etc wel goed at. succes meis
verse groenten vindt ze niks heb ik wel is geprobeerd maar de structuur is te grof en ze gaat dan dus ook kokhalzen..ze krijgt sinds ze 6 maanden is potjes olvarit vanaf 6 maanden. ik vindt het wel zonde om steeds zoveel weg te gooien maar ik wacht het maar af komt vanzelf wel goed denk ik.