Lieve tumtummetje, dat bestaat niet. Borstvoeding die niet voedt bestaat niet. Hooguit krijgt een kind door verkeerd borstenmanagement niet voldoende binnen (lijkt me hier niet het geval). Maar niet voedzame borstvoeding is een wijdverspreid bakerpraatje dat allang de wereld uit zou moeten zijn. Dat kan echt neit!
oh, ok. Dat wist ik niet. Heel vaak als ik vraag aan iemand waarom ze gestopt zijn met borstvoeding is bijna altijd het antwoord. Ik had niet genoeg voeding meer of er kwam wel melk uit, maar het is niet voedzaam genoeg. Dat is dus gewoon een leugen begrijp ik! Weer wat geleerd haha
Nou, een leugen is sterk gezegd. Mensen die het je vertellen geloven het zelf wel. Maar ze zijn gewoon niet goed voorgelicht!
Nou ik wil niet te hard gaan juichen maar had al een paar weken Sab Simplex in de kast staan maar nooit gebruikt omdat ze immers niet op de Aeropax reageerde (schijnt hetzelfde te zijn). Nu is ze al twee en halve dag stil en huilt niet meer vanwege de krampjes. Misschien zijn dit bij-slaap dagen, maar mijn gevoel zegt dat de Sab-Simplex is. Durf alleen nog niet te vroeg te juichen. Ben ook begonnen voor elke voeding een hele korte buikmassage met buikjesolie van weleda. Ik weet gewoon niet wat me overkomt.
Super meis! Heerlijk is dat dan he. Zie je je meisje weer van de andere kant. Het is ook zo zielig voor ze! Nu maar hopen dat het zo blijft. En je moet maar zo denken, ze is al twee maanden en meestal is het met drie maanden over, dus over een paar weekjes heeft ze er waarschijnlijk helemaal geen last meer van.
civan heeft dat ook gehad toen was hij een paar weekjes en zo rond het jaar had hij er nog af en toe last van , het is nu gelukkig al een paar maanden geleden.