Laatst had ik een fruithapje uit de koelkast, was echt te koud, dus even in magnetron. Toen was de hap dus redelijk warm, en ineens ging het fruithapje hartstikke soepel erin. Voortaan maar opwarmen dus? Wat vinden jullie?
zo hebben wij het ook gedaan... (iets verwarmen wat uit de koelkast kwam) hij vond het echt maar niks dat koude in de mond, en met opwarmen opeens wel, wij hebben steeds iets minder warm gemaakt, en nu hoeven we het helemaal niet warm te maken,
Als het rechtsstreeks uit de koekast komt wel zodat het hele koude eraf is zeg maar. Maar gewoon fruit dat op de schaal ligt, doe ik niet in de magnetron. Ook appelsap uit de koelkast maak ik een beetje warmer.
ik deed ook alleen het fruit wat uit de koelkast kwam hoor, want dat was gewoon echt steenkoud, het fruit wat ik zelf pureerde deed ik ook niet verwarmen, dat was lekker op kamer temp.
Mooi zo, dan warm ik het eerst voortaan een beetje op, en dat langzaam afbouwen. Gisteren voor het eerst groentehapje gegeven, dat moet natuurlijk warm, en dat ging er hartstikke goed in!