Is dat een test dat je over je computer heen hebt geplast? Nee even serieus, wat bedoel je precies? Dat je online de testen van sensitest hebt besteld? ovulatie of zwangerschapstesten. En waar staar je je ** op? ( wat dat ook moge betekenen)
Als je de ovulatie en zwangerschapstesten bedoeld.. Hebben mij al 3 keer goed geholpen! Snel zwanger dus super betrouwbaar!
Ik heb bij vorige zw de zwangerschapstesten van sensitest gebruikt.. (volgens mij die je 4dgn voor nod kunt gebruiken.. geen dipstick iig) en deze bleven bij mij negatief terwijl KV 2v5 wel posi gaven.. en heb nu een prachtige dochter
Als je die online vragen lijst bedoelt : die slaat nergens op. De ovulatie testen en zwangerschaps testen ( de echte waar je een plasje voor nodig hebt) die zijn naar mijn ervaring heel betrouwbaar
Nee het is een site waar je kunt berekenen hoeveel dagen je cyclus is en daarbij staat dan wanneer jij je vruchtbare dagen hebt. Voorbeeld: je hebt een cyclus van 28 dagen. Je toetst je eerste dag in en deze site berekend dan wanneer jij je vruchtbare dagen hebt.
Zulke sites zijn richtlijnen.. Je kunt je vruchtbare dagen pas zeker weten als je temperatuurt en/of ovulatietesten gebruikt..
Ik gebruik ovulatietesten en hou het op Sensitest een beetje bij of het klopt. Als ik de sensitest cyclusberekening zou volgen, mis ik bijna elke keer mijn eisprong. Moet ik wel zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb maar welke berekening ik ook pak (langste, kortste of gemiddelde cycluslengte) hij klopt praktisch nooit. Zelf gebruik ik de app 'Love Cycles'. Hier moet je zelf je begin van een cyclus aangeven en berekend de app door hoe het de volgende maand eruit zal zien. Ook kun je aantekeningen toevoegen etc. Ik gebruik dit om bijv. aan te geven wanneer ik een positieve ovulatietest heb.
Dank je wel. Ik ben hier de vorige keer maar vanuit gegaan in ronde 1. Nu zitten we in ronde 2. Normaal was ik in 1x zwanger bij beide zwangerschappen, maar aangezien ik nu wat ouder ben dacht ik ; mooi heb ik een beetje houvast.
Mijn cyclus is 28 dagen. Volgens elk online berekeningscschema zou mijn eisprong op dag 14 zijn. Gelukkig kwam ik er dmv temperaturen achter dat mijn eisprong telkens op dag 16-17 is (en dus een lf van 11-12 dagen). Had ik me al die jaren aan de schema's gehouden, dan zou ik niet zwanger zijn geraakt.
Ik heb zo'n bereken programma altijd gebruikt om niet zwanger te worden en dat werkte prima! Ik hield bij wanneer mn vruchtbare dagen waren en die ontzagen we, zo hebben we een jaar of 3 prima anticonceptie gehad, beide kinderen waren in 1 of 2 ronden gepland verwekt. Ik ben zelf pas aan de pil gegaan toen er even echt geen kindje zou moeten komen ivm baanverlies en problemen met ons huis. Maar als je dus geen problemen hebt met vruchtbaarheid en daarom echt een dip stick zou willen doen, is zo'n online rekenhulp best handig hoor!