Hallo allemaal, Wij hebben de maxi cosi mura 4 en gebruiken hem naar volle tevredenheid. Sinds kort zit ons zoontje in de wandelwagen inzet. We leggen hem wel regelmatig plat omdat lang zitten nog niet heel goed voor hem is. Maar hier komt het probleem, de kap die erop zit is eigenlijk te klein. prima als je kindje rechtop zit maar als hij platter ligt kijkt hij recht in de zon. Niet echt handig vind ik. Hoe hebben jullie dit opgelost? Of kan ik er weinig aan veranderen en is het gewoon jammer? alvast bedankt voor het antwoord.
Wij draaien de bak dan om zodat hij niet meer in de zon ligt. Of een hydrofiel aan de kap vastmaken met knijpers. Hij hoeft niet helemaal plat te liggen natuurlijk misschien kun je hem een standje hoger doen scheelt vaak al.
Bij onze mura (2009 model) zit een extra flap die moet je openritsen. Weet ff niet hoe ik het moet leggen en ik weet niet hoe dit bij de nieuwe modellen zit..
Bij bijv. de Prenatal verkopen ze ook parasols... Heb zelf ook de mc mura 4 (kleine man ligt nog in de reismand), maar loop best veel buiten... En vind dit echt n uitkomst... Nou heb je ze van mc (maar dan betaal je ook echt voor de naam)... Huismerk Prenatal is 10.00 en werkt super! Knufs
boefjesmama: Om nou elke keer het zitje om te gaan draaien als je wandelt lijkt me niet handig. Ik loop niet de hele tijd dezelfde kant op namelijk Het is niet alleen als hij helemaal plat ligt maar ook in de half-lig stand zeg maar. Sandraske: Dat zit niet bij het model 2011 die ik heb, of ik moet het wel heel erg over het hoofd gezien hebben Honeymc: We hebben een dookie. Alleen ik vind hem toch wat lastig vast maken, de zon schijnt toch heel vaak langs de zijkanten naar binnen en ik vind het een gepruts om het goed te krijgen. Daarbij vind mijn zoontje het geweldig om eraan te gaan trekken, hangen, in zijn mond te steken enz. mama4life: Ja heb ook aan een parasol gedacht, ik vind ze alleen niet erg mooi Dus hoopte op een andere oplossing. Ik moet wel zeggen dat mijn zoontje het echt vreselijk vind om in de zon te kijken, het is echt huilen, boos worden, schreeuwen enz. Anders had het misschien niet zo'n probleem geweest. Hij heeft nu wel een zonnebril gekregen dus ik hoop dat dat een beetje helpt