Baby 3 maand opeens terug nachtvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1979kik, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hallo
    Mijn baby krijgt 6 voedingen per dag waarvan de laatste rond 11u-half 12. Reeds enkele weken sliep ze door tot 6-7 u. Net toen ik begon te denken aan het afschaffen van de laatste voeding, wordt ze terug snachts wakker.steeds rond 4-5 u en ze heeft dan echt honger, zit op haar handje te zuigen en is met niets stil te krijgen. Als ik haar dan een half flesje geef, slaapt ze terug.
    Eerst dacht ik dat het een sprongetje was maar dit is nu toch al een week.geef ik hieraan toe , wat wil het zeggen?
    Het is extra vermoeiend opnieuw te moeten opstaan en bovendien ga ik binnen enkele weken terug aan het werk.

Groetjes

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou die voeding gewoon weer geven, blijkbaar heeft ze het nodig! Kan een sprongetje zijn, maar ook gewoon een groeispurt. Je hebt wel heeeel erg mazzel dat je al zoveel nachten door kon slapen hoor, het is echt niet vreemd dat ze op deze leeftijd 's nachts nog een voeding wil!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier had Ziva ook van die periodes dat ze ineens weer nachtvoeding wilde.
    Ze hebben het dan nodig.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn dochter had ook van die periodes. Zelfs met 1+ jaar heeft ze een tijdje gehad dat ik haar snachts moest bijvoeden, inderdaad erg vermoeiend maar je went er wel weer aan..

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik zou het gewoon geven, je kindje is nog zo klein.
    Eventueel zou je savonds misschien hongerige baby voeding kunnen geven, dat valt wat zwaarder en verteerd wat langzamer.

Hier een meisje dat ook nog steeds om 5.30 voor een fles komt en is nu bijna 1 ;)

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    krijgt ze overdag wel genoeg? Hier was ze laatst weer 1 x wakker 's nachts en heeft ze een hele fles leeg gedronken maar toen ben ik haar .s morgens meer gaan geven en dat hielp. Ik denk zelf als je hiermee door blijft gaan .s nachts dat ze er weer aan gaan wennen. Dat is bij mijn zus ook gebeurd en die is er nu pas vanaf sinds afgelopen zaterdag toen haar dochter 1 werd. Ik hoop dat het bij jou snel voorbij is.

7. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ik had jou bericht kunnen slapen. Ons kindje sliep na 3 weken door, tot hij 10 weken was. Ik geef bv op verzoek en meestal ws slaafste voeding 22.00 en de eerste weer tussen half 6 en 7. Nu komt hij ook weer s nachts. Hij is ook vaker s nachts wakker zonder honger.
    Ik hoop dat het hier ook een periode is.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dubbel posten is niet toegestaan, dit topic zal ik moeten sluiten.

Deel Deze Pagina