bjorn borg stoeltje... Heel fijn dat ze zelf kunnen wippen. En is niet stug, het lijfje valt lekker in de stof. Ik heb dan wel een bloom stoel, nu met hapjes geef ik dit in de ligstand van de kinderstoel. Het wippen is namelijk wat minder handig met eten..
volgens mij hebben wij gewoon een simpele van x adventure... Hij kan op de wipstand en op de niet-wipstand. Was voor ons prima, ik gaf hem zn hapjes erin en er hangen wat dingen aan een boog voor zijn gezicht. DIe boog kun je omlaag of omhoog zetten. Hij zat er nooit heel lang in. Had hem liever in de box of op de grond liggen op ene kleed. xxx
Wij hadden een topmark, heel stug en de rugleuning is een paar keer naar beneden geklapt tot onze schrik. Vooral niet kopen!
We hebben er vorige week één bij de Kruidvat in de aanbieding gekocht. 20 Eurootjes. Prima stoel! Ze zitten er toch niet jaren in, dus waarom duur doen.
Wij hebben deze: Wipstoel | Woepies In hoogte verstelbaar, echt fantastisch! Wel duur, maar wij hebben hem te leen van vrienden. Ben er echt onwijs blij mee, je kindje zit zo altijd dichtbij, en niet op de grond, of hoog op tafel.
Wij hebben de koelstra. Ik heb alleen die rug en billenplaat eruit gesloopt(kan heel makkelijk aan de achterkant) dan heb je een soort hangmatje. Dit lijkt mij beter dan die geforceerde rechte stukken, dit vind ik echt onnatuurlijk. Zonder die rugplaten vind ik (en R!) het een heerlijk stoeltje, meneer heeft er prinsheerlijk zijn hapjes in genoten en zo af en toe in geschommeld!! Ik ga hem voor de volgende zeker weer gebruiken!
Meiden bedankt voor de reacties. Vind vooral de nuna leaf erg mooi en lijkt me erg praktisch doordat het zelf geruisloos beweegt.
Baby bjorn bedoel je denk ik? Die hebben wij ook, prima ding hoor, maar achteraf denk ik dat ik met zo'n goed een wat goedkopere van de prenatal of zo had kunnen kopen. Het zelf wippen boeit hem nl. niet zo.
Ik heb een domoo wipstoel. Is een dik kussen, waar ze heerlijk op kunnen liggen, ze kunnen het ook zelf bewegen. Als ze wat groeter zijn kunnen ze het als zitzak gebruiken.
wij hadden de titaniumbaby swing. wat hoger van de grond en ligt en zit prima. wij hebben het eigenlijk maar heel kort gebruikt met een maand of 4 wilde hij er al niet meer in.
Fisher Price Precious Planet, beviel heel goed, hij kon er heerlijk in wiebelen en de trilstand was toen hij heel klein was ook fijn, de speeltjes spraken hem toen hij groter was aan. Toen hij zelf kon zitten werd het gevaarlijk, als hij teveel naar voren boog hing hij er op kop onder, toen dus maar opgeruimd. Succes met je keuze.
Wij hebben ook de domoo. De kleine ligt er heerlijk in en omdat je de zak zo uit het schommelgedeelte tilt is hij ook ideaal om de baby lekker naast je op de bank of aan tafel te zetten tijdens etens- en koffietijd.
Wij hebben de baby bjorn. Heel fijn want het is een soort van hangmatje, hij heeft verschillende standen en je kunt hem helemaal plat inklappen, dus kan ook handig mee op visite en zo. Prenatal - Thuis - Wipstoelen - Baby Bjorn - BabyBjörn Babysitter Balance Black
Wij hebben de Nuna Leaf! Kost een paar centen maar dan heb je ook wat! Ziet er stijlvol uit en de kleine ligt er graag in.
ik had er geen, ook geen moment gemist. Baby lag op de grond of in de box. of lekker bij mij op schoot.