Even van me af schrijven want ben even enorm pissed. Komen ze hier de glasvezel binnen leggen op het moment dat ik naar het ziekenhuis wil om onze zoon aan te leggen. Hij moest om 2 uur eten hebben en hij had ook helemaal geen voeding meer daar. In de buurt de halve straat (of in elk geval de mensen die in ken) afgebeld om te vragen maar niemand thuis of mogelijkheid om bij ons thuis te komen zitten in de tussentijd. Dus afdeling gebeld en er zit niks anders op dan om hem nu KV te geven, want ik kan die mannen ook niet hier in mijn huis zonder toezicht achter laten. Maar man man man wat baal ik hiervan. Kan wel janken!!! En het is in dit geval de schuld van het f*cking glasvezel-bedrijf wat perse hier binnen moet zijn terwijl ik die pokke-glasvezel niet hoef. AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Kon je niet aangeven dat je naar het ziekenhuis moest en ze dus een andere keer moeten komen? Hier werd ook alles aangelegd terwijl wij er geen gebruik van maakte en zij hebben met ons een afspraak gemaakt wanneer ze binnen aan het werk konden.
Als jij geen glasvezel hoeft, waarom laat je ze het aanleggen? Hebben wij niet gedaan, dan slaan ze ons huis maar over..
We hadden niet echt een keuze. Elk huis moet het binnen hebben liggen. Elk huis moet erop aangesloten zijn. Gemeentelijk bepaald. Dusss... :-s
Nou ze zijn al terug gekomen speciaal, want de eerste keer zaten we nog in Maastricht namelijk. Die brief heb ik alleen even 'gemist' (heb wel wat anders aan mijn hoofd nu). Had het van te voren moeten aangeven om te verzetten.