pijngrens dreumes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Xociquetzal, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Ik heb een vraagje, hoe hoog is ongeveer de pijngrens van een dreumes...(15 mnd.

mijn zoon is al enkele keren op zn achterhoofd gevallen en geeft geen kik, tewijl ik het idee heb dat ie toch hard valt....als ik m op pak gaat ie gewoon verder als of er helemaal niks gebeurt is....en als ie al huilt is dat van schrik....maar dat gebeurt niet zo vaak.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hoe hoog de pijngrens is, geen idee.
    Maar wat ik wel weet dat ze af en toe echt bikkels zijn.
    Misschien is het ook maar net wat ze aan het doen zijn.
    Als Amy druk bezig is en ze stoot of valt geeft ze vaak geen kik idd.
    Lijkt af en toe of ze een hoofd van beton heeft.

Kom zo hier en daar ook blauwe plekken tegen op dat lichaampie waarvan ik dan denk jeetje kind heb je er niet over gehoord.

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Hier ook zo. Maar als ze op hun achterhoofdje vallen dan klinkt het een pak harder als het voelt hoor. Was ook wel een beetje verbaasd dat Thor na het vallen gewoon opstaat en doorgaat en heb zelf eens met mijn achterhoofd tegen de muur gebonkt en het doet niet echt pijn, schedel is vanachter heel dik hoor. Ik weet het, klinkt heel belachelijk, even met je hoofd tegen de muur bonken om te zien of het pijn doet, maarja :)
    denk dat het ook wel te maken heeft met hoe je zelf reageert als ze vallen. Als Thor valt of zich pijn doet kijken we eerst even hoe hij zelf reageert. We gaan er niet direct op afvliegen en ah, oh, oe doen, want dan denkt hij natuurlijk wel dat er iets is. :)

4. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    nee dat doe ik ook niet....als kai valt kijk ik eerst of ie gaat huilen of iets...huot ie troost ik m...maar gaat ie gewoon door tja dan gaat ie door...maar sta dr echt verstelt van hoor....maar denk dat ik dat ook eens even ga proberen...met mn hoofd tegen de muur....zal mn man zich wel afvragen wat ik aan t doen ben...hahaha

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dat zal toch ook wel per kind verschillen lijkt me

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jep hier ook.
    Als ze lekker bezig is en ze valt of stoot zich hoor ik 9 van de 10 keer niks.Terwijl ik echt denk 'sh*t, dat moet toch pijn doen?!' :$

Maar als ze een slechte dag heeft of om één of andere reden niet goed in haar hum zit en ze stoot haar teentje (bij wijze van, ik bedoel dus als er eigenlijk niks aan de hand is;)), dan is het DRAMA! :D

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Ja helemaal mee eens.
    Een slechte dag en alles wat er gebeurt is huilen haha.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Als mijn zoontje moe is en hij valt is het brullen, maar is hij goed uitgeslapen dan kan hij maar raak vallen, dan staat hij weer op en loopt weer door... dan geeft hij geen kik dus ;)

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    van de week ging alyssa nog heel hard op dr plaat. ze wilde iets van de vloer pakken terwijl ze liep dus ze viel voorover op dr voorhoofd.
    ik schrok van de dreun op de grond en voordat ik op kon staan om te kijken komt ze naar me toe en zegt "mama boem" en speelt vrolijk verder.

en vandaag stootte ze dr voetje tegen mijn voet en was het brullen.

je kan er dus niet echt iets van zeggen, maar das bij jezelf ook een beetje zo.
    heb je een baaldag dan doet iets sneller zeer als op een dag dat je heel happy bent.

liefs doris

Deel Deze Pagina