Voel me sinds twee dagen heel ongi, heb ook weer een puistje op mijn wang en dat is vaak een teken aan de wand... ik word ongesteld, ben ik bang... Pffffff... afwachten dan maar weer...
had nu net roze vloed bij het afvegen toen ik ging plassen...hoop zo dat ik niet ongi ga worden...anders zou het ook nog eens 4dagen te vroeg zijn shit man krampjes krampjes krampjes en daaraan toegevoegd nu ook nog roze meuk ...balen!
hey salsabine, het zegt natuurlijk nog niks he meid?! pas als je echt helder rood bloed verliest ben je ongesteld. nog maar even afwachten dus! ik ga onderstussen van alles voelen en zien omdat ik het graag zou willen hahaha, maar ik ben me er wel van bewust dat ik dat doe dus ook ik moet gewoon nog afwachten tot vrijdag.. meestal begin ik de nacht ervoor dus de nacht van donderdag op vrijdag weet ik meer! ik zal je op de hoogte houden! houd de moed erin he?! lieve grtjs dorri
Ik heb het ook.. alleen met hoesten, auwwwwww dan krijg ik echt een steek in mijn onderbuik, net alsof er wat los getrokken word! de ene keer zit het links onderin en dan rechtsonderin dicht bij de lies.. En als ik mijn armen iets optil dan voel ik dat aan de zeikanten van mijn borsten.. Dus ben benieuwd! maar ik durf ook niet veel hoop meer te hebben na al die teleurstellingen de afgelopen maanden, want soms voeld het zo echt en dan word je gewoon ongie Ik ga voor jullie duimen hoor!
Ik heb het ook.. alleen met hoesten, auwwwwww dan krijg ik echt een steek in mijn onderbuik, net alsof er wat los getrokken word! de ene keer zit het links onderin en dan rechtsonderin dicht bij de lies.. En als ik mijn armen iets optil dan voel ik dat aan de zeikanten van mijn borsten.. Dus ben benieuwd! maar ik durf ook niet veel hoop meer te hebben na al die teleurstellingen de afgelopen maanden, want soms voeld het zo echt en dan word je gewoon ongie Ik ga voor jullie duimen hoor!
Nou helaas Dorrie, vannacht toch ff checken op de wc en ja hoor die ellendige rot Ach volgende ronde beter, het enige wat ik het meest vervelend is dat mijn cyclus zo onregelmatig is...geen peil op te trekken...dus ik klus aankomende maand gewoon extra Wordt ventje ook vrolijk van toch
hey salsabine, ach dat is jammer zeg... maar zoals je zelf al zegt, gewoon weer met volle moed de volgende mnd ingaan! en extra veel klussen Lieve grtjs Dorri
heee ik ben nieuw hieroo....ik ben ook al ruim 3 mnd gestopt. moet het morgen worden , hahah. ben nieuwschierig joh ! heb nog geen buikpijn of wat dan ook gehad zoals normaal tegen de tijd dat ik ongi word.. oohohhh
spannend zeg! heb je al een banner aangemaakt? dat kan via deze site! dat is voor jezelf wel handig en ook voor anderen zodat ze een beetje kunnen volgens hoe je gaat laten we duimen dat je mens. weg blijft! succes! grtjs dorri